۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۰
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 83362932
T T
۰ نفر
نماینده مجلس: مدیران از پرداختن به حاشیه ها پرهیز کنند

همدان- ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه ذاتی و اصلی مدیران خدمت به مردم و تلاش برای حل مشکلات آنان است و در این مسیر مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید از هرگونه حاشیه دوری کنند.

حجت الاسلام احد آزادیخواه شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ملایر تاکید کرد: مدیران در یک فضای تعاملی به وظایف خود بپردازند و تلاش کنند حتی یک حاشیه هم نداشته باشند.

وی با بیان اینکه ملایر با حضور فرماندار جدید به یک قرار خوبی رسیده است و با حُسن مدیریت اقدامات را هوشمندانه انجام می‌دهد افزود: محور و معیار کار مدیران سند راهبردی توسعه شهرستان و برنامه عملیاتی است و باید مبتنی بر این سند حرکت کنیم.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس دهم با اشاره به حُسن تدبیر استاندار همدان در تدوین سند توسعه برای استان و شهرستان‌ها گفت: این سند با توجه به ظرفیت‌ها و اولویت‌های شهرستان تدوین شده و انگور و منبت در این سند از جمله محورهای مهم و قابل دستیابی است.

حجت الاسلام آزادیخواه با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به استان همدان بیان کرد: با پیگیری‌ها و جلسه‌های متعددی با معاونان وزیر راه و شهرسازی، در ۲ مرحله یک رقم ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و ۴۰ میلیارد ریال از سهم نمایندگان ملایر برای محور ملایر _ آورزمان گرفتیم که امسال نیز ۴۰ میلیارد ریال از سهم خودمان برای این محور اختصاص دادیم.

وی افزود: این اقدامات موجب شد از ردیف اعتبارات ملی ۵۰۰ میلیارد ریال برای این محور اختصاص و پیمانکار برای آن تعیین شود که خدمت بزرگی برای مردم ملایر و جنوب استان است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی همچنین اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای طرح‌های بنیاد مسکن ملایر، پاسخ مثبت وزیر بهداشت و درمان به هشت درخواست مهم حوزه بهداشتی و درمانی این شهرستان، قول مساعد معاون مناطق محروم و توسعه روستایی رئیس جمهوری برای سفر به ملایر و بازدید از کارگاه‌های مبل و منبت و خیاطی، اخذ مجوز برای احداث مجتمع‌های آبرسانی و سرعت بخشیدن در روند اجرای خط انتقال آب شرب ملایر را از دیگر اقدامات برشمرد.

حجت الاسلام آزادیخواه همچنین خطاب به مدیران تاکید کرد: هیچ چیزی نباید عزم و اراده شما را در خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات آنان سست کند.

۷۵۲۸/‏۲۰۸۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha