۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 83456889
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تبیین گفتمان مقاومت، یگانه راه استمرار انقلاب است 

اصفهان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:امروز تبلیغ و تبیین گفتمان مقاومت یگانه راه استمرار و حفظ انقلاب اسلامی است.  

حجت الاسلام و المسلمین  عبدالله حاجی صادقی  روز پنجشنبه در گردهمایی طلایه داران تبلیغ در مسجد جامع اصفهان افزود: مسوولان نظام اسلامی در حدود پنج ماه گذشته پذیرفتند که گفتمان نرمش و سازش دیگر در برابر دشمنان جواب نمی دهد و باید گفتمان مقاومت را در پیش گیرند.  

وی گفت: عظمت و اقتدار جبهه مقاومت در داخل و خارج از کشور در هیچ دوره ای به اقتدار امروز نرسیده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: جبهه مقاومت امروز در یمن، سوریه، لبنان به خوبی در مقابل دشمنان ایستاده است.

وی تصریح کرد: ما امروز در انقلاب اسلامی به کسانی نیاز داریم که در مقابل تهدید و فشار دشمنان نترسند و نلرزند و با قدرت مقاومت و ایستادگی کنند.

وی با بیان این که امروز به لطف و امدادهای الهی، دشمن گرفتاری انفعال شده و هیچ قدرت عملی علیه ایران اسلامی ندارد، خاطرنشان کرد: البته آمریکا برنامه حمله به کشور ما را داشتند اما فهمیدند که در صورتی که کوچکترین خطایی را مرتکب شوند، پاسخ دندان شکنی دریافت خواهند کرد.  

حجت الاسلام حاج صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ماموریت زمینه سازی نهضت ظهور را برای آینده دارد خاطرنشان کرد: مبلغان دینی و روحانیون باید بجای بیان علائم ظهور امام آخرالزمان(عج)، شرایط ظهور را در سخنرانی های خود بیان کنند.

وی تصریح کرد: امروز روحانیت و حوزه های علمیه،  امتحان و رسالت بزرگی بر عهده دارند و باید مبین، مدافع و مجری دین اسلام باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: دین شناسی، بصیرت نسبت به واقعیت ها،  خطرها، دشمنی ها و نیازها از مهمترین الزامات و ماموریت های روحانیون و علمای دینی محسوب می شود.  

وی خاطرنشان کرد: باید رساله عملی وزارت امور خارجه، سپاه، نیروهای مسلح و سایر دستگاهها توسط حوزه های علمیه نوشته شود.

حجت الاسلام حاج صادقی با بیان اینکه امروز اسلام حرف های زیادی برای گفتن دارد و استکبار هیچ مشکلی جز دین اسلام، ندارد ادامه داد: امروز دشمن بعد از ۴۰ سال به این جمع بندی خطرناک رسیده که باید ذائقه فرهنگی مردم ایران را عوض کند و توسط مسلمانان به اسلام ناب ضربه بزند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان امروز تلاش می کنند تا با رواج دین های بدلی و جدایی مردم از فرهنگ عاشورایی، دینداری بی روح را به خورد مردم بدهند و دینداری منهای روحیه انقلابی را مطرح می کنند و در حوزه های علمیه تشیع لندنی را تبلیغ می کنند.

وی گفت: محرم فقط ماه عزا نیست، بلکه ماه حماسه و ایثار هم هست و در آستانه این ماه بزرگ باید به یاد علامه مجلسی بعنوان احیاگر اسلام ناب و زنده کننده فرهنگ تشیع باشیم.

حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به اینکه امروز عده ای در جبهه امام حسین (ع) و عده ای هم در جبهه مقابل قرار دارند اظهار داشت: تجلی عبودیت خدا را در جبهه امام حسین و تجلی دنیا پرستی را می توان در جبهه مقابل مشاهده کرد.

وی بیان کرد: برای تحقق اسلام چهار روز مهم وجود دارد که از روز بعثت بعنوان روز تولد اسلام، روز غدیر بعنوان روز کمال دین، روز عاشورا بعنوان روز دفاع از دین و روز ظهور بعنوان روز حاکمیت دین خدا  نام برده می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم که جهان را در این سه روز اول، برای روز چهارم و ظهور امام زمان(عج) آماده کنیم .

گردهمایی طلایه داران تبلیغ امروز پنجشنبه بمناسبت بزرگداشت علامه محمد باقر مجلسی(ره) و روز جهانی مسجد و در آستانه ماه محرم الحرام با حضور ائمه جمعه و جماعات، استادان و مبلغین حوزه علمیه در مسجد جامع میدان امام علی (ع) اصفهان برگزار شد.

۷۱۵۰ /۶۰۲۶/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha