۲۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۴
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83818091
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۵۰ بسته بهداشتی بین بیماران خاص مهاباد توزیع شد

۲۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۴
کد خبر: 83818091
۵۵۰ بسته بهداشتی بین بیماران خاص مهاباد توزیع شد

مهاباد- مسوول امور داوطلبان هلال احمر مهاباد گفت: ۵۵۰ بسته بهداشتی اهدایی از سوی سازمان جمعیت هلال احمر بین بیماران خاص این شهرستان توزیع شد.

پخشان شهریاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محموله‌ای به تعداد هزار و ۵۵۶ بسته بهداشتی از طرف سازمان جمعیت هلال احمر به بیماران خاص این شهرستان از جمله بیماران پیوندی، دیالیزی، تالاسمی، سرطانی و ام‌اس اختصاص یافته است که به مرور بین آنان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه هر بسته شامل ماسک، الکل و محلول ضدعفونی کننده است، ادامه داد: تاکنون ۱۲۰ بسته در بین بیماران دیالیزی، ۱۳۰ بسته در بین بیماران پیوندی، ۲۰۰ بسته در بین بیماران اماس، ۳۶ بیمار تالاسمی و ۵۲ بسته هم بین بیماران سرطانی توزیع شده است.

مسوول امور داوطلبان هلال احمر مهاباد اضافه کرد: توزیع این بسته‌ها بین همه بیماران خاص این شهرستان در چند مرحله توزیع خواهد شد.

شهریاری همچنین بیان کرد: اوایل ماه جاری نیز ۲۰۰ بسته معیشتی شامل مواد خوراکی از جمله برنج، روغن، گوشت قرمز، ماکارونی، تن ماهی و حبوبات در قالب طرح «همای رحمت» بین خانوارهای نیازمند و بی‌بضاعت این شهرستان توزیع شده بود.

وی اظهار داشت: هلال احمر این شهرستان از آغاز شیوع کرونا و مقابله با این ویروس اقدام به تب‌سنجی و غربالگری در مبادی ورودی و خروجی با همکاری کارکنان، اعضای داوطلب و جوانان کرده است.

وی امیدواری کرد تا با همدلی و همیاری بین مردم و رعایت مسائل بهداشتی، بیماری کرونا را شکست داده و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای بیش از هزار و ۵۰۰ بیمار خاص است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha