۱۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 2297
کد خبر: 83900226
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

۴۰ هزار پرس غذای گرم ویژه عید غدیر در ملارد توزیع می‌شود

تهران- ایرنا- دبیر بزرگداشت عید غدیرخم شهرستان ملارد گفت: در طرح ضیافت علوی امروز ۴۰ هزار پرس غذای گرم در بخشی از شهر و تمام روستاهای این شهرستان توسط رابطان محله ها یعنی ائمه جماعت، مسئولان پایگاه های مقاومت بسیج و مراکز فرهنگی درب منازل نیازمندان توزیع می‌شود .

جابر کریمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افرود: از ۴۰ هزار پرس غذای در نظر گرفته شده ۲۲ هزار پرس آن در بخش صفا دشت و ۱۸ هزار پرس دیگر نیز در بخشی از شهر و روستاهای ملارد بین نیازمندان توزیع می شود.

وی ادامه داد: هزینه پخت این تعداد غذا توسط کمک‌های مردمی وخیران تهیه شده و ۳۰۰ نفر از داوطلبان جهادی در طبخ و آماده سازی غذا مشارکت دارند.

کریمی تصریح کرد: ۱۸ هزار پرس غذا در آشپزخانه مرکزی موکب علی ابن موسی الرضا (ع) بخش صفا دشت و حدود ۱۲ هزار دیگر در گلزار شهدای شهر ملارد و برخی از مساجد و حسینیه های سطح شهرستان ملارد طبخ می شود.

دبیر بزرگداشت عید غدیرخم در شهرستان ملارد تصریح کرد: از عید قربان تا امروز نیز ۱۰ هزار بسته غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات و مرغ به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان نیز بین خانواده های نیازمند و اقشار ضعیف این شهرستان توزیع شده است.

کریمی گفت: از سوی دفتر آستان قدس رضوی این شهرستان نیز ۱۴ زوج محروم که قصد داشتند زندگی مشترک خود را امروز همزمان با عید غدیرخم آغاز کنند شناسایی و برای آنها ۱۴سری جهیزیه تهیه و به آنها اهدا شد.

شهرستان ملارد با حدود ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در غرب استان تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha