۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۷:۴۴
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 84072357
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«بازیکن شیشه‌ای»، بااحتیاط حمل شود؛ افت ۹۰میلیون یورویی ارزش هازارد

تهران- ایرنا- ارزش هافبک بلژیکی باشگاه رئال مادرید ظرف مدت ۲۴ ماه و بدنبال مجموعه‌ای از مصدومیت‌ها، ۹۰ میلیون یورو کاهش پیدا کرد.

به گزارش ایرنا، «ادن هازارد» در تابستان سال ۲۰۱۹ به کهکشانی‌ها ملحق شد و رئالی‌ها با پرداخت ۱۰۰ میلیون یورو بعلاوه ۴۰ میلیون یورو پاداش و افزونه صاحب ستاره چلسی شدند؛ باوجود اینکه ویروس کرونا به طور کلی بازار نقل و انتقالات را تحت تاثیر قرار داده است، مصدومیت‌های پی‌درپی مانع پیشرفت و درخشش مرد بلژیکی در لالیگا و سانتیاگو برنابئو شده و در نتیجه این اتفاق ارزش این بازیکن در بازار به شدت افت کرده است.

ارزش هازارد پیش از کوچ به برنابئو یعین اواخر سال ۲۰۱۸، از سوی تارنمای ترنسفرمارکت ۱۵۰ میلیون یورو اعلام شد و ارزش امروز وی در این تارنمای آنلاین به ۶۰ میلیون یورو رسیده که در مقایسه با رقم ۲۴ ماه پیش افت ۹۰ میلیون یورویی را تجربه کرده است.

هازارد در حال حاضر در حال احیا از مصدومیت ماهیچه بوده و همزمان مشکل قوزک پا که در چلسی برای وی ایجاد شده بود، بار دیگر تشدید شده است.

با توجه به اینکه تجربه حضور هازارد با تجربه حضور «گرت بیل» در برنابئو بی‌شباهت نیست و مرد ولزی در نهیات از سوی بسیاری از منتقدان «بازیکن شیشه‌ای» لقب گرفت، زنگ های هشدار در والدابباس برای مرد بلژیکی نیز به صدا در آمده است.

بیل هم‌اکنون به طور قرضی در تاتنهام به سر می برد و بسیاری در رئال امیدوارند تا هازارد بر مصدومیت ها غلبه کرده و این در حالی است که هر بازی رئال با حضور وی برای این باشگاه ۲.۲ میلیون یورو آب خورده و همزمان با این اتفاق، «وینیسیوس جونیور» ست وینگر چپ را برای خود کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha