تمرین امروز استقلال؛ «داریوش» برگشت، کاپیتان اختصاصی دوید و یک نفر رضایتنامه خواست

تهران- ایرنا- تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال در زمین در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

به گزارش ایرنا،  علی‌رضا واحدی نیکبخت بازیکن‌ سال‌های نه چندان دور استقلال در محل تمرین استقلال حاضر شد. او با اعضای کادری فنی و بازیکنان آبی‌پوش به خوش و بش پرداخت.

رضا آذری بازیکن مصدوم استقلال با حضور در زمین شماره ۲ آزادی دقایقی با محمود فکری به صحبت پرداخت. او درباره شرایط جسمانی‌اش توضیحاتی را به سرمربی آبی‌پوشان ارائه داد. وی اعلام کرد چهار ماه دیگر شرایط حضور در میدان را پیدا خواهد کرد.

داریوش شجاعیان اولین جلسه‌ تمرینی‌اش را با استقلال پشت سر گذاشت تا به شایعاتی که درباره‌اش شنیده‌ می‌شود پایان دهد.

دیروز شایعاتی شنیده می‌شد مبنی بر اینکه داریوش شجاعیان به دلیل بسته بودن پنجره استقلال فعلا شرایط بازی کردن برای این تیم را ندارد و به همین دلیل تا روشن شدن وضعیتش حاضر نیست تمرین کند.

در واقع داریوش شجاعیان نگران وضعیت خودش است و شاید به این فکر می کند اگر در تمرین این تیم با مصدومیت روبرو شود، در شرایطی که قراردادی با این باشگاه ندارد، ممکن است از نظر فوتبالی ضرر کند.

محمد بلبلی در محل تمرین استقلال حاضر شد و با سرمربی و سرپرست آبی‌پوشان به صحبت پرداخت. او از آنها خواست مجوز جدایی وی را صادر کنند تا بتواند به تیم دیگری برود.

وریا غفوری تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشت. او از ناحیه پای راست با مصدومیت جزیی روبروست.

در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در گروه‌های چند نفره به آقا وسط پرداختند. سیروس دین محمدی، حنیف عمران‌زاده و صمد مرفاوی هر کدام به صورت جداگانه تمرینات بازیکنان را زیر نظر داشتند.

بازیکنان استقلال زیر نظر کادر فنی به انجام تمرینات تاکتیکی پرداختند.

در آغاز تمرین تاکتیکی و اجرای آن توسط مربیان محمود فکری برای دقایقی با علیرضا نیکبخت واحدی گفت‌وگو و از وی بابت حضور در محل تمرین تشکر کرد. نیکبخت خطاب به فکری گفت امیدوارم امسال با این کادر تمام استقلالی موفق شوی و ما هم از بیرون از شما حمایت خواهیم کرد. سرمربی استقلال و سیروس دین محمدی نیز بعد از صحبت‌های نیکبخت از او تشکر کردند.

دروازه‌بان‌های استقلال زیر نظر سعید عزیزیان به انجام تمرینات ویژه پرداختند.

به جز ملی‌پوشان استقلال شیخ دیاباته، هرویه میلیچ‌ غایبان تمرین استقلال بودند.

پس از پایان تمرین محمود فکری با دستیارانش جلسه‌ای را برگزار کرد.

امروز از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال استقلال تست کرونا گرفته شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha