۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۱۵
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84107287
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دین‌محمدی: برای حفظ شان پیشکسوتان استقلال جدا شدم

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: من برای جدایی از استقلال شان خودم را حفظ کردم؛ اگر این کار را انجام نمی‌دادم شان پیشکسوتان استقلال حفظ نمی‌شد.

به گزارش ایرنا، «سیروس دین‌ محمدی» امروز(چهارشنبه) در حاشیه  فینال مسابقات ۶جانبه سردار حسن تهرانی که بین تیم‌های استقلال و پاس برگزار شد، اظهار داشت: یکسری از اتفاقات باعث شد تا از جمع کادر فنی باشگاه استقلال جدا شوم.

وی افزود: برخی‌ فکر کردند  به خاطر پول از استقلال جدا شده‌ام که این طور نبود. من به خاطر پول به استقلال نرفتم که به خاطر پول قهر کنم.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: زمانی که فوتبال بازی می‌کردم قرارداد ۷۰ میلیون تومانی با این تیم بستم و این عقد قرارداد در حالی بود که پیشنهاد سنگین‌تر هم داشتم.

دین‌محمدی تصریح کرد: من روزگاری از استقلال به بوندسلیگا رفتم و برای این تیم درآمدزایی هم کردم. در تمام سال‌هایی که در استقلال بودم هر کاری می‌توانستم برای این تیم انجام دادم.

مربی سابق استقلال در پایان گفت: همه از استقلال در این فصل انتظار موفقیت دارند و امیدوارم این تیم بتواند دست کم یک جام به دست آورد.

سیروس دین‌محمدی که در آغاز فصل جدید به کادر فنی تیم فوتبال استقلال اضافه شده بود و قصد داشت در کنار «محمود فکری» کاپیتان اسبق و سرمربی تازه‌وارد این تیم فعالیت کند، براساس گزارش‌ها به دلیل عدم تفاهم بر سر دستمزد و برخی اختلافات، کادرفنی این تیم را ترک کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha