نوری: بزرگ‌ترین مشکل استقلال خط دفاعی است

۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۸:۰۷
کد خبر: 84229610
نوری: بزرگ‌ترین مشکل استقلال خط دفاعی است

تهران- ایرنا- عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: مدافعان استقلال عملکرد بسیار ضعیفی در بازی با سپاهان داشتند و به راحتی مهاجمان حریف توانستند در محوطه جریمه آبی‌پوشان دست به هر کاری بزنند.

«محمد نوری» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال که با شکست دو بر صفر شاگردان «محمود فکری» به پایان رسید، اظهار داشت: من نمی‌دانم چرا بازیکنی مثل عارف غلامی در ترکیب استقلال باید این‌قدر اشتباهات بزرگ داشته و این ضعف‌ها هفته‌ها ادامه داشته باشد؟

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:‌ بزرگ‌ترین مشکل استقلال در حال حاضر خط دفاعی این تیم است و محمود فکری باید فکری اساسی به حال این منطقه بکند.

نوری تصریح کرد: به طور حتم با ادامه این ضعف‌ها برای استقلال که باید در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان تا بن‌ دندان مسلح برود مشکلات عدیده‌ای شکل خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: خط هافبک استقلال تحرک لازم را برای بازی با سپاهان نداشت و هیچ‌کدام از بازیکنان نتوانستند بازیسازی را انجام دهند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در پایان گفت: استقلال باید چند بازیکن خوب را به خدمت بگیرد تا بتواند در نیم فصل دوم نتایج بهتری را کسب کرده و در کورس قهرمانی بماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha