صدرجدول زرد شد؛ سپاهان جای پرسپولیس را گرفت

تهران- ایرنا- تیم فوتبال سپاهان با برتری دو بر صفر ارزشمند در دیدار مقابل تراکتور، جای پرسپولیس را در صدرجدول گرفت.

به گزارش ایرنا، عصر امروز (پنجشنبه) در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف تراکتور رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر در این دیدار به برتری برسد.

سپاهان که در این دیدار میزبان بود، در دقیقه ۱۸ روی ارسال احسان حاج صفی و ضربه سر سجاد شهباززاده به گل رسید.

در شرایطی که بازی با همین تک گل رو به اتمام بود، در دقیقه ۸۰ یاسین سلیمانی بازیکن ۱۸ ساله و تعویضی سپاهان گل دوم را روی شوتی زیبا وارد دروازه اخباری کرد تا سند برد تیمش در این بازی را امضا کند.

این در حالی بود که تراکتور در دقیقه ۷۰ به خاطر خطای امید نورافکن روی سامان نریمان‌جهان صاحب ضربه پنالتی شد، اما پیام نیازمند ضربه پیمان بابایی را به خوبی مهار کرد.

در پایان بازی نیز به خاطر درگیری در کنار زمین، رسول خطیبی سرمربی تراکتور اخراج شد.

با این نتیجه سپاهان ۳۷ امتیازی شد و به خاطر گل‌زده بیشتر نسبت به پرسپولیس به صدر جدول رسید. تیم تحت هدایت رسول خطیبی هم با ۲۶ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی، احسان حاج‌صفی، محمدرضا خلعتبری، محمد محبی، سجاد شهباززاده

ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، ابوالفضل رزاق‌پور، میثم تیموری، میلاد فخرالدینی، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، مهدی تیکدری، محمد قادری، اشکان دژاگه و محمد عباس‌زاده.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha