۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84334905
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گواردیولا: خسته بودیم؛ باید به خوبی مهیای حضور در فینال شویم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی با بیان اینکه اخراج زودهنگام «کانسلو»‌ و خستگی بازیکنانش موجب شکست مقابل برایتون شد، گفت: باید به خوبی مهیای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا شویم.

به گزارش ایرنا؛ منچسترسیتی که قهرمانی‌اش در لیگ برتر انگلیس را تجربه کرده است، سه‌شنبه شب در دیدار خارج از خانه متحمل شکست سه بر دو شد. این در حالی است که سیتی با دو گل از میزبانش پیش بود اما در ادامه، روند بازی را از دست داد.

«پپ گواردیولا» در این خصوص، گفت: برایتون تیم سختکوشی است و بیش از ۸۰ دقیقه و با یک نفر کمتر بازی کردن برابر آنها واقعا دشوار بود. به برایتون بابت این برتری تبریک می گویم. هرچند خیلی زود گل زدیم اما اخراج «کانسلو» موجب شد تا برایتون فشار زیادی را روی دروازه ما ایجاد کند.

وی افزود: این دیدار نشان داد که چه ضعف‌هایی داریم و باید برای حضور در فینال لیگ قهرمانان، خودمان را به خوبی آماده کنیم. اینکه نتوانستیم مالکیت توپ را به خوبی داشته باشیم، یک ضعف بود.

گواردیولا در مورد دیدار پایانی تیمش مقابل اورتون در هفته پایانی لیگ جزیره، گفت: اینکه در ورزشگاه خودمان و مقابل تماشاگران جام قهرمانی را بالای سر خواهیم برد؛ بسیار خوشحال کننده است. ما به قهرمانی لیگ و جام اتحادیه رسیدیم و این مساله برایمان موفقیت محسوب می‌شود اما هنوز کار اصلی باقی مانده است.

سرمربی سیتی افزود: به بازیکنان افتخار می‌کنم که در لیگ انگلیس که دشواری‌های زیادی دارد به قهرمانی رسیدند. البته باید همه چیز را فراموش کرده و مهیای فینال لیگ قهرمانان شویم. چلسی حریف بسیار قدرتمندی است و نباید در فینال اشتباه داشته باشیم و از خودمان ضعف نشان دهیم.

فینال فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا، هشتم خردادماه بین تیم‌های منچسترسیتی و چلسی انگلیس در ورزشگاه «دراکائو» شهر پورتوی پرتغال برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha