رهبر معظم انقلاب چشم‌انداز هوشمندانه‌ای برای دولت سیزدهم ترسیم کردند

شهرکرد- ایرنا- عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیات دولت، چشم‌انداز هوشمندانه‌ای ترسیم کردند که چنانچه بتوان برای آن سند مبتنی بر عدالت تدوین و اجرا شود، کشور در حوزه‌های مختلف متحول می‌شود.

یاسر پیرعلی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب یک مجموعه کامل مدیریتی است که تکیه بر نظرات کارشناسی دارد و اجرای صحیح و کامل آن می‌تواند ارکان مختلف کشور را با تحول چشمگیری روبرو کند.

وی ادامه داد: از مهمترین محورهای توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، توجه به عدالت در همه امور کشور برای ترمیم اعتماد و امید آسیب‌دیده مردم است که در همین راستا به مدیران جوان، جهادی و تحول‌گرا در سطوح مختلف مدیریتی نیاز داریم.

پیرعلی با بیان اینکه دولت سیزدهم می‌تواند دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در بخش‌های مختلف به ویژه اقتصاد، فرهنگ و دانش را به خوبی محقق کند، تصریح کرد: اگر دولت بتواند این سه حوزه را به خوبی مدیریت کند، بی‌شک شعار تحول‌گرایی محقق می‌شود.

این فعال سیاسی و فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری، انقلابی‌گری را از دیگر ویژگی‌های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، این انقلابی‌گری باید توام با عقلانیت باشد به این صورت که به ویژه در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی از تصمیمات شتاب‌زده و چکشی دوری کرد و سیاستگذاری‌ها بر مبنای نظرات کارشناسی و خرد جمعی باشد.

پیرعلی افزود: با توجه به انتخاب وزرای کارآزموده و توانمند، انتظار می‌رود در تصمیم‌گیری‌ها و اجرای برنامه‌ها همه جوانب در نظر گرفته شود و از نظرات نخبگان و جوانان خوش‌فکر بدون در نظر گرفتن رابطه استخدامی و یا گرایش فکری آنها، بهره‌ گرفت.

وی خاطر نشان کرد:تحقق دغدغه‌هایی که رهبر معظم انقلاب در نشست اخیر با هیات دولت سیزدهم مطرح کردند بی‌شک از عهده این مجموعه برخواهد آمد و نتایج آن علاوه‌بر رشد و پیشرفت در حوزه‌های مختلف، تقویت اعتماد و امید مردم را به همراه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، رییس‌جمهوری و اعضای هیات دولت در نخستین روزهای فعالیت دولت سیزدهم روز شنبه (۶ شهریور) با حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای به مناسبت هفته دولت در حسینیه‌ امام خمینی(ره) دیدار کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha