دولت بیانات رهبری را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد

سنندج - ایرنا - نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اعضای هیات دولت جدید بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند و نواقص دولت‌های گذشته را برطرف کنند.

ماموستا فایق رستمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیات دولت جدید، اظهار داشت: تاکید رهبر معظم انقلاب به اینکه دولت مردان باید به میان مردم بروند و دغدغه‌های آنها را بشنوند نشان دهنده دلسوزی ایشان نسبت به مردم و آینده نظام است.

وی افزود: ایشان تاکید کردند که مسوولان از پشت میزنشینی پرهیز کرده و به میان مردم بروند که همین مسئله باعث می‌شود مسوولان رو در رو در جریان مشکلات و دغدغه‌های مردم قرار گرفته و در پی حل این مشکلات بربیایند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: این مسئله نشان می‌دهد که در گذشته نواقصی وجود داشته که دولت جدید باید کمر همت ببندد و آنها را برطرف کند.

وی گفت: بیانات رهبری همچون نقشه راهی است که مسیر آینده کشور را روشن کرده و مردم را به سرمنزل مقصود و سعادت می‌رساند.

ماموستا رستمی با تاکید بر اینکه دولت جدید کارهای بزرگی پیشرو دارد، افزود: رهبری همچنین به تقویت اعتماد مردم به مسوولان تاکید کردند که در این زمینه دولت جدید باید تلاش کند این مسئله را پیگیری و احیاء کند.

وی ادامه داد: در این برهه از زمان که دست‌های ناپاک و دشمنان در پی تفرقه و جدایی میان مردم و نظام هستند، دولت جدید نباید بگذارد چنین چیزی به تحقق بپیوندد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت باید وحدت، همدلی، عمران و آبادانی را همواره مدنظر قرار داده و در بحث پشتیبانی از امر تولید و بخش کشاورزی اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

وی به ویژگی‌های جغرافیایی خاص استان کردستان اشاره کرد و افزود: ساماندهی مرز باشماق مریوان و تقویت زیرساخت‌های گردشگری استان از جمله دغدغه مردم این منطقه است که از دولت جدید خواستاریم آن را پیگیری کند.

ماموستا رستمی همچنین خواستار شد مسوولان به وعده‌های خود عمل کنند و در این راستا تاکید کرد: دولت جدید باید دولتی فراگیر باشد و از هرگونه باندبازی، حزب گرایی، تبعیض و ناعدالتی پرهیز کرده و با اتحاد و یکدلی نواقص دولت‌های گذشته را برطرف کند.

وی گفت: این دولت تاکنون با اقدامات خود نشان داده که در پی حل مشکلات مردم است و ما بسیار خوشبین هستیم که وضع کشورمان از جهات مختلفی تغییر کرده و اوضاع بهبود می‌یابد.

امام جمعه سنندج یادآور شد: پیامبران و بزرگان دینی ما همواره خدمتگذاری به خلق را سرلوحه اقدامات خود قرار می‌دادند و دغدغه آنها رفع مشکلات مردم و دلسوزی در پیگیری مطالبات آنها بود که مسوولان ما نیز باید از آنها الگوبرداری کنند.

به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب در نخستین دیدار اعضای هیات دولت بازسازی انقلاب در همه عرصه های مدیریتی، انقلابی بودن همراه با عقلانیت، مردمی بودن و رفتن به میان مردم، توجه به عدالت در همه دستورالعمل ها، احیا و ترمیم اعتماد و امید مردم، ضرورت اجرای وعده ها و یکی شدن حرف و عمل مسوولان و مبارزه با بسترهای فساد را از جمله محورهایی عنوان  کردند که باید اولویت کاری دولت‌مردان و مسوولان قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha