بازدید رییس‌جمهوری از کارخانه لوازم خانگی مهدیشهر و تاکید بر رفع موانع

سمنان- ایرنا- رییس‌جمهوری روز پنجشنبه در ادامه بازدیدهای میدانی در استان سمنان، به شهرستان مهدیشهر رفت و از کارخانه ساخت لوازم خانگی سنگرکار بازدید کرد.

به گزارش ایرنا،آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در این بازدید با کارگران و مدیران این کارخانه به گفت و گو نشست.

در بازدید آیت‌الله رئیسی مقرر شد با بررسی مشکلات مطرح شده از سوی مدیران و کارگران، اقدامات لازم برای رفع موانع افزایش تولید این کارخانه صورت پذیرد.

شرکت سنگرکار که در سال ۱۳۵۸ با هدف تولید لوازم خانگی در منطقه صنعتی مهدیشهر استان سمنان راه‌اندازی شد، جزو نخستین تولید کنندگان کولر آبی، بخاری گازی، انواع آبگرمکن‌های نفتی، برقی و گازی در ایران است که در صادرات به‌ویژه به کشورهای همسایه موفقیت‌هایی دارد.

به گزارش ایرنا، آیت الله رئیسی پنج‌شنبه پس از ورود به استان سمنان از فرودگاه این شهر، به شهرستان مهدیشهر رفت و پس از حضور در بین عشایر این شهرستان، از واحد تولیدی سنگرکار در منطقه صنعتی شهرستان مهدیشهر بازدید کرد و با مسایل و مشکلات این واحد از نزدیک آشنا شد.

رییس‌دفتر رییس‌جمهوری، معاون اجرایی رییس‌جمهوری، رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیران جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، دادگستری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در قالب نهمین سفر استانی، آیت‌الله رئیسی را همراهی می کنند.

سید امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس‌جمهوری شب گذشته به نمایندگی از رئیس‌جمهوری به شهرستان میامی سفر کرد و امین حسین رحیمی وزیر دادگستری نیز راهی دو شهرستان آرادان و گرمسار شد.

بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان دامغان سفر کرد و سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی نیز به نیابت از رئیس دولت سیزدهم در شهرستان‌های گرمسار، سرخه و مهدیشهر حضور دارد.

سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت  به شهرستان شاهرود سفر کرد و رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی نیز به نمایندگی از رئیس جمهوری از شب گذشته وارد استان سمنان شد و بازدید از مناطقی از شهرستان سمنان را در برنامه دارد.

سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز به شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر سفر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha