۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۵۶
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84578528
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لک: کمک داور گفت پنالتی نبود

۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۵۶
کد خبر: 84578528
لک: کمک داور گفت پنالتی نبود

تهران- ایرنا- دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کمک داور اعتقاد داشت که خطای پنالتی صورت نگرفته است اما داور تصمیم دیگری گرفت و حرف او را قبول نکرد.

به گزارش ایرنا،«حامد لک» پس از پایان بازی پرسپولیس و پیکان که با پیروزی سه بر یک قرمزپوشان تهرانی به پایان رسید با اعتراض به پنالتی گرفته شده به سود خودروسازان، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: کمک داور در آن صحنه داور را صدا زد و از او خواست تا درباره پنالتی حرف بزند اما «سیدرضا مهدوی» به حرف وی گوش نکرد.

وی افزود: کمک داور اعتقاد داشت که خطای پنالتی صورت نگرفته است اما داور نظر دیگری داشت. بازیکن حریف خودش را به من زد و تعادلش را از دست داد تا داور به اشتباه پنالتی بگیرد.

دروازه‌بان پرسپولیس خاطرنشان کرد: اعتراضی به زدن ضربه بازیکن پیکان نداشتم و فقط می‌خواستم به بازیکن جوان این تیم بگویم ضربه چیپ زیبایی زدی.

لک گفت: اینکه چیپ گل بزنید مهم نیست، آنچه اهمیت دارد نتیجه‌ بازی است که در پایان ثبت می‌شود و نشان می‌دهد چه تیمی برنده شده است.

امروز (چهارشنبه) در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پیکان در ورزشگاه دستگردی پذیرای پرسپولیس بود و سه بر یک شکست خورد.

پرسپولیس با کسب پنجمین بُرد فصل به امتیاز ۱۹ رسید و تا رتبه پنجم جدول بالا آمد و پیکان هم ۱۲ امتیازی باقی ماند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha