پروازهای فرودگاه خوی در شمال آذربایجان غربی موقتا ابطال شد

ارومیه- ایرنا- رییس فرودگاه خوی در شمال آذربایجان غربی با اشاره به ابطال موقت پروازهای ایران ایر از این فرودگاه، گفت: فرودگاه خوی تعطیل نیست و اخبار منتشر شده در همین راستا در فضای مجازی کذب است.

هادی علیلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه ابطال موقت پروازهای ایران ایر در فرودگاه خوی به دلیل کمبود ناوگان عملیاتی بوده است، افزود: رایزنی با ایرلاین‌های مختلف برای ارایه خدمات پروازی بهتر به فرودگاه خوی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به زیرساخت‌های توسعه‌ای در فرودگاه خوی، بیان کرد: طی یکسال اخیر پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در مدرن سازی سیستم های اطفا حریق برای افزایش ایمنی، نوسازی کامل سیستم های گرمایشی و هوارسان برای تکریم مسافران انجام‌ شده است.

علیلو افزود: تعریض باند برای پذیرش هواپیماهای پهن پیکر و انتشار طرح های ناوبری جدید که امکان نشست و برخاست در شرایط دید کم را فراهم می سازد از دیگر کارها و اقدامات برای مجهز نمودن فرودگاه خوی است.

وی شروع قریب الوقوع طرح روشنایی باند باتخصیص اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی را از مهم ترین اتفاقات در توسعه و پیشرفت فرودگاه خوی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این اعتبار تخصیص یافته برای عملیاتی شدن به پیمانکار ذی صلاح واگذار شده است.

به گزارش ایرنا، آذربایجان‌غربی دارای سه فرودگاه ارومیه، خوی و ماکو است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha