۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۱۲
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84633664
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: حضور همدان در نمایشگاه بین‌المللی محرک توسعه صنعت گردشگری است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: حضور باکیفیت استان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، محرک توسعه صنعت گردشگری است که این ظرفیت باید معرفی شود.

به گزارش ایرنا؛ "علیرضا قاسمی‌فرزاد" روز دوشنبه در بازدید از غرفه شهرداری ملایر در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، اظهار داشت: توفیق داشتیم در آستانه دهه مبارک فجر از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و غرفه شهرستان ملایر و استان همدان بازدید کنیم که مملو از هنرنمایی و خلاقیت هنرمندان این دیار است.

استاندار: حضور همدان در نمایشگاه بین‌المللی محرک توسعه صنعت گردشگری است

وی گفت: استان همدان ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی و به ویژه صنایع دستی دارد که یکی از مراکز عمده استان، شهرستان ملایر است که در زمینه مبل و منبت حرف اول را می‌زند.

وی افزود: نه تنها محصولات منبت ملایر به سراسر کشور ارسال می‌شود، بلکه به سایر کشورها نیز صادرات دارد و این نشانه توانایی، خلاقیت و ذوق هنرمندان ما در این شهرستان است.

استاندار همدان تصریح کرد: این ظرفیت و استعداد بسیار ارزشمند است که در طول سالیان به دست آمده و باید حفظ شود.

قاسمی‌فرزاد گفت: اگر در زمینه توسعه کمی و کیفی آن همکاری نیاز باشد، دریغ نمی‌کنیم و خدماتی هم اگر نیاز باشد، در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

استاندار: حضور همدان در نمایشگاه بین‌المللی محرک توسعه صنعت گردشگری است

استاندار همدان با اشاره به حضور ملایر در نمایشگاه اکسپو نیز گفت: دولت در ارائه کمک همچون هموار کردن مسیر و توسعه کمی و کیفی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: واقعیت این است که فعالیت بخش خصوصی به گونه‌ای است که منافع زیادی دارد و از این نظر باید مورد حمایت قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، «احمد وحیدی» وزیر کشور روز دوشنبه به همراه استاندار همدان در جریان بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، از غرفه های استان همدان و «ملایر، شهر جهانی مبلمان منبت» نیز دیدن کردند.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌وپنجمین نمایشگاه صنایع‌دستی تهران صبح روز شنبه - نهم بهمن ۱۴۰۰- با حضور سیدعزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مدیران و مسئولان این وزارتخانه و جمعی از مقامات کشوری و لشکری، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه از شنیه تا سه‌شنبه ۱۲ بهمن به مدت چهار روز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا، از ساعت ۹ تا ۱۷ از این نمایشگاه بازدید کنند.

در بخش صنایع‌دستی علاوه بر معرفی شهرها و روستاهای صنایع‌دستی ملی و جهانی، بخشی برای نمایش آثار هنری اساتید و نام‌آوران صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اختصاص داده شده است. در این نمایشگاه به منظور حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان‌های کمتر برخوردار، غرفه‌های رایگان به هنرمندان ١٢ استان، اختصاص یافته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha