۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۵۹
کد خبر: 84659415
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستاوردهای طرح ضربت پلیس پایتخت 

۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۵۹
کد خبر: 84659415
دستاوردهای طرح ضربت پلیس پایتخت 

تهران- ایرنا- رییس پلیس پایتخت گفت: طرح ضربت، توسط پلیس‌های تخصصی مانند پلیس آگاهی، امنیت و پیشگیری در تهران بزرگ اجرا شد.

به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در بخش پلیس امنیت عمومی ۲۸۲ نفر از اوباش که ۷۹ نفر از سطح دار و ۱۹ نفر حامل سلاح بودند، دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ۲۹ نفر از این افراد تولید کننده مواد مخدر و ۵۲ نفر از اوباش دستگیر شده علاوه بر اوباشگری اقدام به توزیع مواد مخدر و گرداندن مراکز قمار و فساد می کردند.  

رحیمی با بیان اینکه از ۸۸۰ واحد صنفی بازدید شد که ۵٢ مورد از این واحدها متخلف بودند افزود: در این طرح همچنین ۹۴۲ فقره پرونده سرقتی تشکیل و سه هزار و ۹۶۲ اموال مسروقه شهروندان کشف شد.  

به گفته رحیمی در طرح ضربتی پلیس پایتخت از یک انبار ۳۰ هزار کیلوگرم برنج احتکار شده کشف شد.  

وی افزود: ۵۵ باند سارقان حرفه‌ای توسط پلیس آگاهی شناسایی و ۲۵۸ سارق که ۴۷ نفر از آنها اقدام به سرقت به عنف کرده بودند نیز دستگیر شدند.  

 رحیمی گفت: ۶۹ نفر سارق منازل، ۴۸ نفر سارق موتورسیکلت و خودرو، ۶۰ نفر جاعل و کلاهبردار و ۱۳ نفر که اقدام به قتل مسلحانه و آدم ربایی کرده بودند نیز دستگیر شدند؛ این  افراد  به ۳ هزار و ۳۱۰ سرقت نیز اعتراف کردند.  

رئیس پلیس تهران با اشاره به اقدامات پلیس فتا در این طرح گفت: ۱۴ متهم که اقدام به اوباشگری در فضای مجازی می‌کردند، دستگیر شدند؛ همچنین یک نفر از افراد که در امر توزیع سلاح و مهمات در فضای مجازی بود نیز شناسایی شد.  

وی افزود: ۲۴۰ هزار انواع داروهای درمانی از افرادی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و توزیع آن می‌کردند، کشف شد.

 رحیمی با اشاره به انهدام پنج باند در زمینه توزیع دارو و ٢ باند قمار، گفت: ۱۷ کلاهبردار تلفنی و اعضای یک باند چهار نفره فیشینگ که با ۲۱۰ کارت بانکی ۳۲۰ میلیون تومان از حساب شهروندان برداشت کرده بودند، دستگیر شدند.  

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر با اجرای ۲۶۲ فقره حکم قضایی پنج باند خرید و فروش مواد را منهدم  که در این بین یک تن و ۴۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و همچنین هزارو  ٣۵۶ خرده‌فروش نیز در این باره دستگیر شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha