۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۰۵
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84756660
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعتبار لازم برای تکمیل یادمان‌های شهدا در چهارمحال و بختیاری تامین شود

شهرکرد -ایرنا- سرپرست معاونت امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری از تامین اعتبار لازم برای تکمیل یادمان‌های شهدا در استان خبر داد و گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی با تعامل، برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی با یکدیگر همکاری کنند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، از روابط عمومی استانداری، محسن حسین میرزایی در جلسه شورای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: احداث جاده دسترسی یادمان شهدای گمنام در دستور کار قرار گیرد و اعتبار لازم برای تکمیل این یادمان‌ها تامین شود.

وی با تاکید بر اینکه باید نگاه مدیران نسبت به توسعه و بسط فرهنگ ایثار و شهادت، فراتر از نگاه اداری و سازمانی باشد، گفت: توجه به این فرهنگ و توسعه ارزش‌های دفاع مقدس، وظیفه اصلی مدیران است.

سرپرست معاونت امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: غیبت مدیران در جلسات مرتبط با شهدا و دفاع‌مقدس قابل قبول نیست، مدیران غایب باید علت حضور نیافتن خود را به صورت کتبی اعلام کنند، همه دستگاه‌ها در این حوزه وظیفه دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مصوبات جلسه شورای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای دستگاه‌های اجرایی لازم‌الاجرا است، گفت: مدیران باید برای حل مشکلات راهکار عملیاتی ارائه دهند.

حسین‌میرزایی گفت: باید برای تکمیل یادمان‌های شهدا از ظرفیت مردمی استفاده شود تمامی دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده برای بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را اعلام کنند، همچنین فضاسازی شهرها و روستاها برای این روز در دستور کار قرار گیرد و تغییر فضای محیطی باید احساس شود.

وی اظهار داشت: دستگاه‌های متولی از جمله آموزش و پرورش نسبت به تبیین عملیات دفاع‌مقدس اقدام کنند، تجلیل از ایثارگران نیز در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، در استان ۱۲۱ شهید گمنام در ۳۹ نقطه یادمانی به خاک سپرده شده است و تاکنون ۲۰ یادمان شهید برای شهدای گمنام دراستان احداث شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha