۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۳۵
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85413779
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵۰ نیروی اورژانس خراسان‌شمالی در شب چهارشنبه سوری آماده باش هستند

بجنورد- ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۳۵۰ نیروی شاغل در اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان در شب چهارشنبه پایانی سال برای خدمت رسانی به شهروندان آمادگی کامل دارند.

دکتر تقی دولت آبادی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمامی پایگاه های شهری و جاده ای و پایگاه اورژانس هوایی، مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس استان، واحد مدیریت بحران دانشگاه و مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان برای این شب آمادگی کامل دارد.

وی افزود: استقرار اتوبوس آمبولانس و سایر آمبولانس ها در مکان های پر تردد مرکز استان و سایر شهرستان ها از دیگر اقدامات پیش بینی شده اورژانس خراسان شمالی برای شب چهارشنبه پایان سال است.

دولت آبادی با بیان اینکه شهروندان در صورت مواجه با مصدوم با ۱۱۵ تماس گیرند، گفت: به شهروندان توصیه می شود که اگر در شب چهارشنبه سوری با مصدومی مواجه شدند، بلافاصله با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و نشانی دقیق را اعلام کنند.

وی در خصوص اقدامات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری، گفت: بهره گیری از ظرفیت رسانه ها، آموزش حضوری در ادارات، مدارس، مساجد و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای آگاهی در خصوص مخاطرات چهارشنبه سوری از اقدامات واحد آموزش و روابط عمومی سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان است.

اکنون ۵۰ پایگاه اورژانس جاده ای و شهری در خراسان شمالی فعال است.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت در مسیر زائران ثامن الحجج(ع) قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha