۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۲۶
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85480492
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

زنجانی‌ها هفته بارانی را پیش رو دارند

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۲۶
کد خبر: 85480492
زنجانی‌ها هفته بارانی را پیش رو دارند

زنجان - ایرنا - کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: اغلب روزهای هفته پیش رو به خصوص بعدازظهرها شاهد بارشهای پراکنده و رگباری باران و وزش باد در مناطق مختلف استان خواهیم بود.

حسین سلطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری است که این شرایط به تدریج با افزایش ابرها و وزش باد همراه خواهد شد.

وی یادآور شد: بارشهای پارکنده و محلی نیز طی امروز پیش بینی شده است و فردا/یکشنبه / هم شرایط مشابهی در استان حاکم خواهد بود.

سلطانی با بیان اینکه طی هفته جاری وقوع رعد و برق در مناطق مختلف استان محتمل است، خاطرنشان کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری بارش ها در استان شدت می گیرد.

وی اظهار داشت: با توجه به ماهیت رگباری بارش‌ها احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۲ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییر نداشته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۶ و ۲۰ درجه، ابهر هفت و ۲۳ درجه، خرمدره هفت و ۲۲ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۳ درجه، قیدار سه و ۱۹ درجه، سلطانیه پنج و ۲۰ درجه و ماهنشان ۱۲ و ۲۶ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha