پیگیری رفع موانع نهضت ملی مسکن در دیدار منتخب مردم اراک با وزیر راه و شهرسازی

اراک - ایرنا - منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در دوازدهمین دروه انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: رفع موانع طرح هشت هزار و ۱۱۲ واحدی نهضت ملی مسکن اراک، در دیدار با وزیر راه و شهرسازی پیگیری شد.

«نادرقلی ابراهیمی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: طرح نهضت ملی اراک یکی از ابرپروژه‌های مسکونی کشور محسوب می‌شود و چالش‌ها و مشکلات این طرح باید در سطح ملی پیگیری شود.

وی ادامه داد: همچنین دلایل تامین نشدن مسکن برای حدود ۴۰ هزار نفر از متقاضیان مسکن در شهرهای اراک، کمیجان و خنداب از دیگر مسائلی بود که در دیدار با وزیر راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت.

منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تسریع در راه‌اندازی قطار سریع‌السیر اراک - تهران، ضرورت توجه به روکش آسفالت جاده‌های روستایی، تسریع در مطالعات بزرگراه سلفچگان، اراک، شازند، بروجرد و آغاز عملیات اجرایی، تسریع در تکمیل مطالعات راه اصلی آهنگران، ساروق، کمیجان و مساعدت لازم برای ترمیم بناهای تاریخی با همکاری شهرداری و وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از دیگر خواسته‌های به حق مردم بود که در دیدار با وزیر راه و شهرسازی مطرح شد.

ابراهیمی عنوان کرد: با موافقت وزیر راه و شهرسازی مقرر شد تمامی موارد مذکور با اولویت توسط دفاتر مرتبط وزارتخانه بررسی و اقدامات لازم برای تسریع در اجرای پروژه‌های مربوطه انجام شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha