بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور در مشهد گشایش یافت + فیلم

مشهد- ایرنا- بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور روز یکشنبه، همزمان با ایام دهه کرامت و روز ملی جمعیت، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تولیت آستان قدس در بیمارستان رضوی مشهد گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، رییس هیات مدیره بیمارستان رضوی روز یکشنبه در آیین گشایش این طرح درمانی گفت: این مرکز با هزینه سه هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال در زیربنای ۲ هزار و ۹۰۰ مترمربع ساخته و تجهیز شده است.

دکتر فریدون نوحی افزود: این مرکز دارای بخش‌های مختلفی اعم از اتاق پزشکان، اتاق‌های عمل، جنین‌شناسی، داروخانه، آزمایشگاه تخصصی است و به بیماران و خانواده‌های نابارور داخلی و خارجی خدمات‌رسانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: از سال ۱۳۹۹ تا کنون بیش از ۱۳ هزار و ۴۶۸ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال برای اجرای طرح های عمرانی و درمانی بیمارستان رضوی هزینه شده است.

رییس هیات مدیره بیمارستان رضوی گفت: این طرح ها شامل طرح درمان ناباروری، توقفگاه طبقاتی، طرح ام.آر.آی، براکی تراپی، تجهیزات و اموال خریداری شده از سال ۱۳۹۹ تا پایان سال ۱۴۰۲، تجهیزات پزشکی بخش آنژیوگرافی، تجهیزات پزشکی بخش تصویربرداری، نوسازی و بهسازی تاسیسات بیمارستان و بازسازی اتاق عمل بوده است.

بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد با ۳۲۰ تخت از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. این بیمارستان از امکانات و تجهیزات منحصر به فردی در زمینه درمان بیماری های مختلف برخوردار است.

بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور در مشهد گشایش یافت

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha