۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۴۱
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85518144
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار سابق مشهد: تحریم انتخابات مشکلی را حل نمی کند

بجنورد- ایرنا- فرماندار سابق مشهد گفت: تحریم انتخابات و قهر با صندوق رای مشکلی را حل نمی‌کند به گونه‌ای همه باید مردم را به مشارکت در انتخابات هشتم تیرماه دعوت کنیم.

به گزارش ایرنا، محمد رحیم نوروزیان شامگاه یکشنبه در همایش حامیان مسعود پزشکیان در خراسان شمالی اظهار کرد: اکنون بسیاری از نخبگان جامعه به این نتیجه رسیده اند که باید رای دهند اما این موج هنوز در بین مردم شکل نگرفته است.

وی افزود: مردم اگر تحلیل هزینه و فایده داشته باشند به این جمع بندی خواهند رسید که فواید شرکت در انتخابات بسیار بیشتر از عدم مشارکت است.

نوروزیان ادامه داد: اگر به فکر آینده فرزندان خود هستید در انتخابات هشتم تیرماه شرکت کنید، خیلی فرق می‌کند اینکه چه کسی روی کار بیاید.

فرماندار سابق مشهد خاطرنشان کرد: کشور اکنون سر بزنگاهی است که ما باید نقش خود را در این وضعیت ایفا کنیم.

وی افزود: همه در وضعیت کنونی ایران نقش دارند اما بانوان نقشی به مراتب ارزنده ای دارند و باید خانواده ها را به صحنه بیاورند.

نوروزیان تصریح کرد: بانوان همیشه در بزنگاه های سیاسی اثر گذار بودند به گونه‌ای که هم در انقلاب اسلامی و هم در جنگ تحمیلی ایفای نقش داشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی سابق استانداری خراسان‌شمالی گفت: ایران مثل مریضی است که نیاز به پرستار و مراقبت دارد.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. در این دوره مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان برای جایگاه ریاست‌جمهوری رقابت می‌کنند.

رئیس‌جمهور پیشین ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بعد از افتتاح سد قیزقلعه سی در منطقه خداآفرین آذربایجانش رقی در سانحهٔ سقوط بالگرد به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha