۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۵۴
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85518198
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: نگاه جناحی به کشور لطمه زده است 

بجنورد - ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه سیاست زده و جناحی، پدر کشور را در این سال ها درآورده است و باید این رویه تغییر کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله ایزدخواه شامگاه یکشنبه در همایش طرفداران سعید جلیلی در بجنورد با گرامیداشت خاطره شهید رییسی گفت: این حضور برای شخص نیست، حضور برای امتداد خط خدمت و انقلابی گری است و شما از گفتمان اسلامی حمایت می کنید.

وی خاطرنشان کرد: تقوای سیاسی و رعایت اخلاق در فضای پرتنش مصداق ویژگی های یک رییس جمهور باید باشد.

ایزدخواه گفت: ما در چله دوم انقلاب به مسوولانی نیاز داریم، که شیفته خدمت نه تشنه قدرت باشد، همان گونه که شهید رییسی، تواضع و فروتنی داشت و هر انتقاد را توجه می کرد و دیگران را بی شناسنامه و بی هویت تلقی نمی کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور باید ظرفیت و فضا باز کند تا همه نیروها و لایه ها در اداره کشور حضور داشته باشند.

وی افزود: رییس جمهور باید کار را به کاردان دهد و این جزو فضایل نه نقایص رییس جمهور است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بوروکراسی و کاغذبازی از مشکلات است، یکی از دغدغه های امام راحل نیز همین بود، دستگاه ها باید چابک باشند و ستادها و ادارات باید متحول شود.

وی افزود: ما در خدمات بهداشت و درمان بسیار هزینه می کنیم اما آیا مردم از خدمات راضی اند؟ وزارت آموزش و پرورش از ثروتمندترین وزارت خانه ها است، اما مشکل نظام اداری است.

ایزدخواه با تاکید بر اینکه باید به مردم اختیار داده شود افزود: مردمی سازی ظرفیت ها و اداره کشور با مردم مورد تاکید باشد.

وی افزود: روستاها که جهاد سازندگی کار کرده همچنان برکات دیده می شود و رییس جمهور اصرار و تاکید داشته باشد که برای حل مشکلات مردم باید پای کار باشند.

ایزدخواه با تاکید بر توانمندی روستاها گفت: امروز ۶۰ هزار روستا که شاید نیمی خالی از سکنه است، روستا کانون تولید است، اگر امروز شاهد حاشیه نشینی در شهرها هستیم ریشه آن روستا است، روستا ویران شده که شهرها دچار حاشیه نیشینی شده است.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. در این دوره مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان برای جایگاه ریاست‌جمهوری رقابت می‌کنند.

رئیس‌جمهور پیشین ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بعد از افتتاح سد قیزقلعه سی در منطقه خداآفرین آذربایجانش رقی در سانحهٔ سقوط بالگرد به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha