۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۹:۴۸
کد خبر: 82975411
T T
۰ نفر
قرارداد بازيكنان سپيدرود ثبت و كارت بازي آنان صادر مي شود

رشت - ايرنا - مالك باشگاه سپيدرود رشت گفت: با پيگيري هاي انجام شده، قرارداد تمامي بازيكنان تيم فوتبال سپيدرود در ليگ برتر ثبت و كارت بازي نيز براي آنان صادر مي شود.

جواد تن زاده روز پنجشنبه در مصاحبه اختصاصي با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: با توجه به راي پيشين شعبه ششم دادگاه عمومي رشت، مالك قانوني باشگاه من هستم و فقط قراذدادهايي كه با امضايم باشد، قانوني است.
وي گفت: جلسه رسيدگي به پرونده مالكيت باشگاه سپيدرود روز گذشته در رشت برگزار و صحبت هاي طرفين شنيده شد كه تمام موارد و مستندات توسط وكيلم در دادگاه ارائه شد و همچنين درخواست پرونده كيفري براي مديركل ورزش و جوانان گيلان و مالك اسبق باشگاه سپيدرود نيز مطرح شده است.
تن زاده ادامه داد: با توجه به نتيجه جلسه روز گذشته و تا صدور راي نهايي دادگاه، بايد به راي صادره شعبه ششم دادگاه رشت تمكين شود كه با توجه به آن راي، مالك قانوني باشگاه سپيدرود رشت من هستم و تيم تحت نظرم در رقابت هاي ليگ برتر حضور خواهد يافت.
به گفته تن زاده، همچنين از قاضي پرونده درخواست كرديم كه نامه اي را به سازمان ليگ برتر در اين خصوص ارائه دهند كه قاضي اظهار كرد نيازي به اين كار نيست و بايد به راي قبلي تا صدور راي نهايي عمل كرد.
وي با اشارهبه وجود فشارهايي عليه او گفت: هيچ باجي نمي دهم و با تمام قدرت به كار خود براي موفقيت تيم سپيدرود در ليگ برتر ادامه مي دهم؛ از طرفداران خونگرم سپيدرود نيز مي خواهم هوشيار باشند.
تن زاده به بازيكناني كه در تيم ديگر با عنوان سپيدرود فعاليت دارند نيز اشاره و اضافه كرد: انتخاب بازيكن بر عهده كادر فني است و اگر كادر فني هر بازيكني را نياز داشته باشد، با كمال احترام و با قرارداد جديد، آنان را جذب خواهيم كرد.
7285 / 2007