۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱
کد خبر: 83100505
T T
۰ نفر

اقتدار و هيمنه آمريكا در دنيا رو به زوال است

۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱
کد خبر: 83100505
اقتدار و هيمنه آمريكا در دنيا رو به زوال است

قزوين – ايرنا – فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: اقتدار و هيمنه آمريكا در دنيا رو به زوال است و خيلي زود نابودي محض و اتمام اين قدرت شيطاني فرا خواهد رسيد.

به گزارش ايرنا، سردار سرلشگر محمد علي جعفري روز پنجشنبه در اجلاسيه نهايي كنگره سه هزار شهيد استان قزوين افزود: امروز سكان دار انقلاب عظيم اسلامي نيز بر اين موضوع تاكيد كرده اند و تمامي كساني كه از نعمت ايمان، معنويت و اسلام ناب برخوردار هستند آن را درك مي كنند.
وي گفت: آمريكاي امروز به مراتب ضعيف تر از چهار دهه قبل است و آمريكاي چهار دهه قبل نتوانست هيچ غلطي بكند چه رسد به آمريكاي امروز كه رو به زوال است.
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ادامه داد: تاريخ 40 ساله انقلاب اسلامي پر از شكست هاي پي در پي آمريكا در برابر عزم ملي ايران و پيروزي خون شهيدان بر نظام سلطه است كه مي توان به نمونه هايي آن از قبيل حمله طبس، جنگ هشت ساله، ايجاد ناامني هاي مختلف در كشور، ايجاد فتنه 88 ، تحريم هاي هسته اي، پياده كردن نقشه جديد براي توسعه رژيم صهينويستي، جنگ افروزي در سوريه و عراق و... اشاره كرد.
جعفري افزود: امروزه خود كارشناسان و مقامات غربي و آمريكايي به شكست در برابر ايران اشاره كرده اند به عنوان مثال يكي از كارشناسان و تحليگران سياسي گفته بود آمريكا سه بر صفر از ايران درانتخابات اخير عراق شكست خورد.
اين مسئول گفت: اين شكست هاي پي در پي نشان دهنده سابقه چهل ساله انقلاب اسلامي و رشادت ها و جانفشاني هاي مبارزان و مجاهدان انقلاب اسلامي است كه امروزه مقامات آمريكايي و كارشناس هاي غربي نيز به آنها اذعان دارند.
وي ادامه داد: بسياري از اين مقامات دفاعي و نظامي اعلام مي كنند كه ما در مقابل سرعت تحولات منطقه و تهديدات دچار سردرگمي و آشفتگي شده ايم و قطعا تهران نه با تهديد و نه با تحريم هاي اقتصادي منفعل نمي شود.
جعفري گفت: اين مقامات مي گويند احتمال دارد فشارها و تهديدهاي ديگر قبلي ما برخلاف انتظارات نتيجه عكس دهد، ضمن آنكه ما اوضاع آشفته اي در داخل آمريكا داريم.
اين سردار يادآور شد: اينها مجموعه اظهارات و مقامات غربي و آمريكايي است و چگونه است كه برخي در داخل هنوز ابهام داشته و از مذاكره و كوتاه آمدن در برابر غرب و آمريكا صحبت مي كنند.
وي گفت: دليل اين گونه اظهارات به گفته مقام معظم رهبري درك نكردن و نشنيدن پيام شهيدان است كه اگر گوش شنوايي داشتيم ديگر گرايش به شرق و غرب ، كفر والحاد وجود نداشت و ضعف هاي كشور برطرف مي شد.
وي با بيان اينكه اين مبارزه و جهاد تا كي بايد ادامه يابد، افزود: به فرموده امام راحل به يقين آمريكا، صهيونيست جهاني و ديگر ايادي به ظاهر مسلمان آنها مرزي جز عدول از همه هويت ها، ارزش هاي معنوي و الهي هاي براي ما نمي شناسند و ما چه بخواهيم و چه نخواهيم صهيونيست ها در تعقيب ما خواهند بود تا شرافت ديني و الهي ما را لكه مال كنند.
اين مسئول گفت: آمريكا رژيمي است كه براساس نظام سرمايه داري، تبعيض نژادي و خوي استبكاري شكل گرفته و تا زماني كه اين روحيه و صفات در آنها وجود داشته باشد دشمني ما با آنها ادامه خواهد داشت.
6101