۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۲۰:۱۷
کد خبر: 83248129
T T
۰ نفر

صادرات قزوين 40 درصد از تعهدات پيشي گرفت

۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۲۰:۱۷
کد خبر: 83248129
صادرات قزوين 40 درصد از تعهدات پيشي گرفت

قزوين - ايرنا - معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار قزوين گفت: با تلاش مجموعه اقتصادي به ويژه سازمان صنعت، معدن و تجارت ، صادرات استان در سال جاري 40 درصد بالاتر از تعهدات بود .

به گزارش ايرنا، منوچهر حبيبي عصر دوشنبه در مراسم تكريم و معارفه رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوين افزود: در سال جاري بسياري از شاخص هاي اقتصادي استان مثبت بوده است.
وي استان قزوين را از قطب هاي اقتصادي كشور دانست و اظهار داشتت: فعاليت ها و دستاوردهاي خوب استان مديون بخش خصوصي هوشمند و توانمند است.
حبيبي با بيان اينكه استان قزوين نقش بسزايي در شاخصه هاي ملي دارد، خاطرنشان كرد: بسياري از مصارف اساسي كشور در همين استان توليد مي شود و لازم است كه روح تازه اي به چرخ توليي و صنعت استان دميده شود.
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار قزوين ياداور شد: در كنار همه فشارهاي اقتصادي و تحريم ها، راهپيمايي 22 بهمن آبي بر آتش دشمن در منطقه بود و باعث همدلي بيشتر ملت و دولت شد.
وي با بيان اينكه به واسطه بازار و نوسانات قيمت مردم هر روز در حال قضاوت دستگاه هاي اقتصادي هستند ، اضافه كرد: نقش سازمان صنعت، معدن و تجارت در معيشت و ‌ارتزاق مردم بي بديل است كه بايد تدابير لازم به منظور تامين رفاه جامعه در دستور كار قرار گيرد.
وي اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت يكي از دستگاه هاي كليدي است كه در كنار جهاد كشاورزي نبض اقتصاد و توليد را در دست دارند.
در اين مراسم سعيد نبيل به عنوان رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوين معرفي شد.
6012/9925