۱۵ فروردین ۱۳۹۴، ۲۱:۰۵
کد خبر: 81559524
T T
۰ نفر
تعويض اجباري عقيلي و اخراج رحمان احمدي معادلات بازي را بر هم زد

قم - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان معتقد است كه تعويض اجباري هادي عقيلي و اخراج رحمان احمدي بازيكنان تيمش باعث شد تا معادلات فني اين مربي بر هم بخورد.

به گزارش ايرنا، حسين فركي شنبه شب در نشست خبري پس از پايان ديدار تيم هاي صباي قم و سپاهان اصفهان ابراز داشت: نتيجه بازي به سود صباي قم تمام شد و از زماني كه مسووليت سپاهان را بر عهده گرفته ام هيچ كدام از اتفاقات به نفع ما تمام نشده است و امروز هم روزي بود كه كاملا آماده بوديم بازي را به سود خود به پايان ببريم.

وي بيان داشت: تعويض اجباري هادي عقيلي در شروع بازي معادلات ما براي برد بر هم زد و جدا از هشت دقيقه ابتداي بازي كليه زمان نيمه اول را بهتر از حريف عمل كرده و مالكيت توپ را داشتيم و حريف هم در اين شرايط در زمين خود بازي را دنبال كرده و در پي ضد حملات بود.

وي افزود: دومين اتفاق بد براي تيم ما اخراج دروازه بانمان بود و آن چه پيش بيني كرده بوديم در بازي نتوانست رخ دهد و صباي قم نيز پس از 10 نفره شدن ما اختيار بازي را در دست گرفت و كار را براي ما دشوار كرد.

فركي گفت: بدنبال جبران گل خورده خود بوديم و تغيير سيستم داديم اما در دقايق پاياني گل دوم را هم دريافت كرديم.

وي با اشاره به اعتراض تماشاگران سپاهان در پايان بازي گفت: آن ها ناراحت هستند و اعتراض حق طبيعي تماشاگران است چرا كه انتظار آن ها از ما آن است كه در بازي هاي خود برنده باشيم و تيم هاي مدعي نبايد امتيازات بازي هاي پيش رو را از دست بدهيم.

سرمربي سپاهان اصفهان بيان داشت: در هر بازي بدنبال سه امتياز هستيم اما امروز گرفتار برخي اتفاقات پيش بيني نشده شديم در حالي كه روي سه امتياز بازي امروز حساب باز كرده بوديم.

ديدار تيم هاي صباي قم و سپاهان اصفهان از چارچوب هفته بيست و چهارم مسابقات ليگ برتر فوتبال كشور با نتيجه دو بر صفر به سود صباي قم در ورزشگاه يادگار امام راحل قم خاتمه يافت.ك/3

7408/ 6133/