۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۵۲
کد خبر: 83049467
T T
۰ نفر
6 هزار حلقه لاستیك برای ناوگان جاده ای خراسان رضوی توزیع شد

مشهد- ایرنا- مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: از ابتدای تابستان امسال تا كنون 6 هزار و 163 حلقه لاستیك بین مالكان ناوگان سنگین باری و مسافری برون شهری در این استان توزیع شده است.

ابراهیم نصری روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این لاستیكها در سه سایز پرمصرف 12*24 ، 315 و 385 ابتدا از طریق صدور حواله دستی و سپس ثبت در سامانه مكانیزه توزیع شد. توزیع پنج هزار و 259 حلقه لاستیك از طریق صدور حواله دستی و 904 حلقه از طریق سامانه بین رانندگان ناوگان سنگین برون شهری خراسان رضوی صورت گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به گستردگی حوزه حمل و نقل و جایگاه خراسان رضوی در بین چهار استان نخست كشور درحوزه حمل كالا و مسافر این توزیع تا رفع نیازهای همه ناوگان همچنان از طریق سامانه مكانیزه ادامه خواهد داشت.
مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: متقاضیان دریافت حواله لاستیك در سایزهای اعلامی می توانند با دردست داشتن اصل سند خودرو( برگ سبز)، اصل كارت ملی و پرینت از كارت هوشمند ناوگان( فعال) نسبت به ثبت نام و دریافت لاستیك مطابق با نوبت دهی اقدام كنند.
وی افزود: رانندگان توجه داشته باشند با توجه به اینكه برای هر شهرستان سمهیه جداگانه ای در نظر گرفته شده و سهمیه ها بر اساس آدرس قید شده در سند خودرو به همان شهرستان تعلق دارد لذا رانندگان موظف هستند سهمیه لاستیك خود را از شهرستان قید شده در سند دریافت كنند.
760 شركت حمل و نقل كالای داخلی و بین المللی و شركت حمل و نقل مسافر در خراسان رضوی فعالیت دارند. پارسال 30 میلیون تن بار توسط 40 هزار راننده با 37 هزار وسیله نقلیه در حوزه حمل و نقل بار جاده ای بخشهای داخلی و بین المللی از خراسان رضوی جا به جا شد. هشت هزار و 612 راننده با پنج هزار و 373 دستگاه خودرو مسافربری جاده ای در خراسان رضوی در قالب 124 شركت حمل و نقل مسافر فعالیت دارد كه پارسال 19 میلیون و 300 هزار مسافر را جا به جا كردند.
3221/1858