۱۹ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۲
کد خبر: 83062308
T T
۰ نفر
آمران به معروف در مشهد 360 هزار تذكر لساني انجام دادند

مشهد- ايرنا- دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر خراسان رضوي گفت: طلايه داران معروف در نيمه نخست امسال 360 هزار تذكر لساني در شهر مشهد انجام دادند.

سيد عبدالله ارجائي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: از اين تعداد 827 مورد با مقاومت مواجه شد كه با گفت و گوي بيشتر در محل به پايان رسيد.
وي اظهار داشت: اولويت طلايه داران معروف تذكر لساني در زمينه اقتصاد مقاومتي و تشويق به خريد كالاي ايراني، فرهنگ ميزباني، فرهنگ ترافيك، عفاف و حجاب و مبارزه با كالاي قاچاق است.
وي با بيان اينكه هزار و 281 نفر از طلايه داران معروف در طرح تذكر لساني شركت كردند گفت: هم اكنون چهار هزار و 600 نفر از افراد مختلف آموزش هاي مربوط به طرح طلايه داران معروف را فرا گرفته اند كه اين تعداد تا پايان سال جاري به هشت هزار نفر مي رسد.
دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر خراسان رضوي افزود: افراد مختلف با دست كم مدرك ديپلم و سن 25 تا 60 سال كه سابقه كيفري نداشته باشند مي توانند در دوره هاي طرح طلايه داران معروف شركت كنند.
وي اظهار داشت: هم اكنون كميته امر به معروف و نهي از منكر در 27 شهرستان اين استان فعال شده و طرح طلايه داران معروف نيز در 12 شهرستان در حال اجراست.
7507 / 6053