۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۹
کد خبر: 83071796
T T
۰ نفر
250 خادم رضوي به زائران اربعين حسيني در عراق خدمت مي كنند

مشهد- ايرنا- معاون اماكن متبركه و امور زائران آستان قدس رضوي گفت: 250 خادم رضوي در سه شهر عراق و مرز شلمچه براي خدمت رساني به زائران پياده اربعين حسيني سازماندهي شده اند.

سيد خليل منبتي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: سه روز پيش از اربعين حسين، چهار ايستگاه پذيرايي امام رضا(ع) در شهرهاي كربلا، سامرا و كاظمين و مرز شلمچه از سوي آستان قدس رضوي برپا و خادمان رضوي در آنها مستقر مي شوند.
وي ادامه داد: روزانه 100 هزار غذا در سه وعده صبحانه، ناهار و شام در اين ايستگاهها به زائران ارائه مي شود. هزينه هاي تامين غذا و ساير امور مرتبط توسط خادمان رضوي تامين شده است.
او اظهار داشت: در مرز مهران نيز خدمات آستان قدس رضوي به صورت گسترده تر و ويژه ارائه مي شود بطوري كه خادمان افتخاري بنياد كرامت رضوي از سراسر كشور سازماندهي شده و در قرارگاه خدمت رساني ويژه اين بنياد مستقر مي شوند.
معاون اماكن متبركه و امور زائران آستان قدس رضوي گفت: آنان ارائه وعده غذايي، انتقال سالمندان و معلولان در منطقه مرزي و پذيرايي از زائران در ايستگاههاي مستقر در مرز مهران را برعهده دارند.
وي اضافه كرد: خادمان رضوي چند روز پيش از اربعين و چند روز بعد از اين مناسبت در ايستگاههاي شهرهاي عراق، مرز شلمچه و مرز مهران مستقر خواهند بود تا زائران را بدرقه كنند.
7489/1858