۷ فروردین ۱۳۹۸، ۲:۰۲
کد خبر: 83256211
T T
۰ نفر
استكبار در پي تضعيف روحيه انقلابي مردم يمن است

سبزوار- ايرنا- يك عضو جنبش انصارالله يمن گفت: آمريكا با همدستي صهيونيستها و عربستان با محاصره يمن تلاش دارند روحيه انقلابي اين ملت را تضعيف كنند و در نهايت از بين ببرند.

سيد صادق عبدالرحمن الشرفي شامگاه سه شنبه در سخنراني خود در مسجد جامع سبزوار به مناسبت فرا رسيدن پنجمين سالروز مقاومت مردم يمن در برابر تجاوزات ائتلاف سعودي افزود: تحولات كشور يمن و كشورهاي اسلامي منطقه به بركت انقلاب اسلامي ايران شكل گرفته است و ما مديون نهضت امام خميني (ره) هستيم.
وي ادامه داد: پيروزي سالهاي اخير جبهه مقاومت نويد بخش حركت به سوي ظهور و زمينه ساز اين حركت بزرگ است.
عضو جنبش انصارالله يمن با اشاره به اينكه ملت يمن به لحاظ اقتصادي و ايماني فقير نيست گفت: هدف عقيدتي محاصره يمن و جنگ عليه اين كشور تضعيف روحيه انقلابيگري مردم آن و جنبه اقتصادي اش مصادره ثروتهاي اين كشور است.
وي افزود: چهار سال از تجاوز استكبار و عربستان سعودي به كشور يمن مي گذرد و آنها انواع تسليحات و موشكها را عليه ملت يمن به كار بردند اما بدانند ملت يمن در راه خود استوار است و تا آخرين نفس از آرمانها و اعتقادات خود دفاع مي كند.
وي ادامه داد: در شرايطي كه استكبار و ايادي اش عليه ملت يمن متحد شده اند بسيج كشورهاي اسلامي نيز در برابر جبهه استكبار ضروري است.
او با اشاره به اينكه همه ملتها وظيفه دارند از خون شهداي انقلاب اسلامي و جريان مقاومت پاسداري كنند اضافه كرد: همان طور كه در جمهوري اسلامي سالروز پيروزي انقلاب جشن گرفته مي شود با توكل به خدا در آينده نزديك جشن پيروزي انقلاب يمن نيز برگزار خواهد شد.
سبزوار در 230 كيلومتري غرب مشهد قرار دارد.
1922/8145/7495