۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۱۴
کد خبر: 82570399
T T
۰ نفر
يك بازيكن كريكت براثر برق گرفتگي در چابهار جان خود را از دست داد

چابهار- ايرنا- رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار در جنوب سيستان وبلوچستان گفت: مراد جدگال يكي از بازيكنان تيم كريكت كنارك براثر برق گرفتگي در رقابت هاي جام رمضان در چابهار جان خود را از دست داد.

عمر بلوچ روز يكشنبه در گفت وگو با ايرنا اظهار داشت: جدگال ديشب در حاشيه رقابت هاي جام رمضان چابهار با دست زدن به ميله آهني كنار زمين دچار برق گرفتگي شد كه پس از انتقال به بيمارستان جان خود را از دست داد.
وي نبود زمين استاندارد براي شهرستان چابهار را علت به وجود آمدن اين مشكلات عنوان كرد و افزود: بازيكنان مجبورند با هزينه هاي شخصي در چند نقطه زمين ميله آهني، سيم و لامپ براي روشنايي نصب كنند و تمرينات و رقابت هاي ورزشي را انجام دهند.
وي ادامه داد: ورزشكاران چابهاري استعدادهاي فراواني در ورزش هاي مختلف به ويژه رشته كريكت دارند بطوريكه اين شهرستان قطب كريكت كشور محسوب مي شود.
رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار احداث ورزشگاه مجهز با استانداردهاي روز دنيا را خواستار شد و خاطرنشان كرد: امكانات ورزشي در شهرستان چابهار بشدت كم است و به نوعي محروم ترين شهرستان سيستان و بلوچستان و حتي كشور از لحاظ امكانات ورزشي است.
چابهار در 645 كيلومتري جنوب زاهدان مركز استان سيستان و بلوچستان و در ساحل درياي مكران (عمان) قرار دارد.
3043** 6081 خبرنگار: رستم كريمي نژاد ** انتشار دهنده: حيدر سراياني