۲۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۶:۲۲
کد خبر: 82976418
T T
۰ نفر

امام جمعه گرگان به مسوولان شركت برق تذكر داد

۲۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۶:۲۲
کد خبر: 82976418
امام جمعه گرگان به مسوولان شركت برق تذكر داد

گرگان - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با تاكيد بر ضرورت صرفه جويي عموم مردم در مصرف انرژي از مسوولان شركت توليد و توزيع برق هم خواست با اعمال مديريت مناسب اجازه به هم ريختگي اقتصادي و ترافيكي را ندهند.

به گزارش ايرنا آيت الله سيد كاظم نورمفيدي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته گرگان اظهار داشت: شركت برق بايد علاوه بر اطلاع رساني؛ خاموشي را با برنامه ريزي و هماهنگي قبلي با دستگاه هاي خدمت رسان مديريت كند تا از ايجاد ترافيك در چهارراه ها و نارضايتي عمومي به سبب خسارات وارده بويژه به توليد كنندگان جلوگيري شود.
به گزارش ايرنا طي روزهاي اخير قطع چند ساعته برق در استان گلستان بدون اطلاع رساني قبلي باعث بروز مشكلات و خساراتي همچون تلف شدن طيور در مرغداريها، بي نظمي ترافيكي ناشي از خاموش بودن چراغ قرمز چهارراهها، تعطيلي بازار و عرضه نشدن ارزاق عمومي همچون نان و مواردي از اين دست شد.
امام جمعه گرگان به استمرار خشكسالي و وضعيت آب در گلستان نيز اشاره كرد و افزود: براي تامين آب آشاميدني بويژه در روستاهاي مناطق شمالي بايد به سمت شيرين كردن آب هاي شور برويم كه برنامه ريزي مديران دستگاه هاي مرتبط در اين زمينه براي سرمايه گذاري ضروريست.
عضو مجلس خبرگان رهبري بر مشاركت بيش از گذشته مردم در صرفه جويي آب و برق تاكيد كرد.
نورمفيدي در بخش ديگري از سخنانش با تحسين تيم ملي فوتبال آرژانتين براي مسابقه ندادن با رژيم غاصب اسرائيل، گفت: اين در حاليست كه كشورهاي عربي و مسلمان پشت پرده يا در ظاهر به دنبال سازش و به رسميت شناختن صهيونيستهاي جنايتكار هستند.
خطيب جمعه گرگان فعاليت برخي شبكه هاي مجازي در تحريك و تشويق مردم به اعتصاب در كشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: بايد در اين زمينه هوشيار باشيم تا اجازه سوء استفاده به دشمن ندهيم.
نورمفيدي اضافه كرد: مردم ايران 40 سال براي مقابله با دشمن سختي ها را به جان خريده و سربلندي انقلاب را رقم زدند و در اين مقطع زماني هم مانند گذشته از رهنمودهاي رهبري تبعيت و توطئه ها را خنثي خواهند كرد.
6204/2729