۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۰۲
کد خبر: 83003947
T T
۰ نفر
حج؛ قداست اسلام را به جهانيان معرفي مي كند

زاهدان – ايرنا - امام جمعه موقت شهرستان سراوان گفت: اجتماع حج، به عنوان مهمترين واجب مسلمانان طهارت، صافي و قداست اسلام را به جهانيان معرفي مي كند.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام يوسف مرادي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته سراوان اظهار داشت: كعبه خانه امن الهي است و كوتاهي و خيانت حكام سعودي در ساليان گذشته نسبت به حجاج، موجب كاهش اهميت اين فريضه الهي نخواهد شد و هرگونه توهين به اين واجب مهم، حرام است.
امام جمعه موقت سراوان با توجه به قرار گرفتن در آستانه عيد سعيد قربان، و روز عرفه گفت: روز عرفه روز شهادت حضرت مسلم بن عقيل و هاني بن عروه است.
وي بر حضور و برگزاري پرشور مراسم پرفيض دعاي عرفه تاكيد و به مداحان و روحانيون توصيه كرد كه از طولاني كردن مراسم به گونه اي كه مردم اذيت شوند، به شدت پرهيز كنند.
مرادي با تبريك آزادي سرباز ربوده شده توسط اشرار گفت: آزادي سرباز سعيد براتي آن هم با ندادن امتياز به گروهك هاي ضد انقلاب، نشاندهنده تبحر دستگاه اطلاعاتي و امنيتي كشور است.
وي خطاب به معاندان و مخلان امنيت عمومي گفت: چند اقدام كور ضد انقلاب و اشرار در عزم و اراده فرماندهان انقلابي و با بصيرت نظامي و انتظامي كشور براي ايجاد امنيت پايدار هيچ خللي ايجاد نمي كند و با اقتدار و قاطعيت با اشرار و قاچاقچيان و زورگويان و مخلان نظم و امنيت اجتماعي برخورد مي كنند.
امام جمعه موقت سراوان گفت: مردم با بصيرت سراوان هميشه حامي و قدردان اقدامات پليس و ساير دلسوزان امنيت هستند.

** پيروي از ولايت فقيه موجب شكست دشمنان مي‌شود
امام جمعه جمعه موقت ايرانشهر گفت: پيروي از ولايت فقيه موجب شكست دشمنان و پيروزي مسلمانان مي‌شود.
حجت‌الاسلام احمدي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ايرانشهر ولايت فقيه را نعمتي بزرگ در ميهن اسلامي دانست و اظهار داشت: به شكرانه اين نعمت الهي همواره بايد مطيع فرمان‌هاي ولي فقيه باشيم.
وي با اشاره به توطئه‌هاي بي شمار دشمنان عليه انقلاب اسلامي، يادآور شد: اطاعت بي‌چون و چرا از ولايت فقيه همواره موجب پيروزي مسلمانان در مقابل كفر جهاني بوده است.
7314**7336 **6081