۱۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۰
کد خبر: 83125590
T T
۰ نفر

پیكر مطهر 2 شهید حادثه تروریستی چابهار تشییع شد

۱۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۰
کد خبر: 83125590
پیكر مطهر 2 شهید حادثه تروریستی چابهار تشییع شد

چابهار - ایرنا - پیكر مطهر 2 شهید حادثه تروریستی چابهار روز جمعه با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم شیعه و سنی این شهرستان تشییع شد.

به گزارش ایرنا، تشییع پیكر مطهر شهیدان ستوان یكم داریوش رنجبر و سرباز وظیفه ناصر درزاده با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد علی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق كشور، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی، سردار محمد قنبری فرمانده نیروی انتظامی این استان و شماری از مسئولان برگزار شد.
پس از مراسم تشییع در چابهار پیكر شهید ستوان یكم داریوش رنجبر به زادگاهش شیراز و سرباز وظیفه شهید ناصر درزاده به بمپور ایرانشهر منتقل شد.
خودروی وانت تویوتا حامل مواد منفجره ساعت 9:55 دقیقه روز گذشته - پنجشنبه - قصد ورود به مقر ستاد انتظامی شهرستان چابهار را داشت كه با مقاومت ماموران انتظامی روبه رو شد و عامل انتحاری، این خودرو را درب ورودی این ستاد منفجر كرد و به هلاكت رسید.
43 نفر در این حادثه تروریستی زخمی و 2 نفر شهید شدند.
10 نفر از حادثه دیدگان از كادر نیروی انتظامی و بقیه شهروندان عادی بودند كه در آن حوالی در حال تردد و مشغول فعالیت روزمره بودند.
برخی شبكه های اجتماعی نوشته اند: گروهكی تحت عنوان «انصارالفرقان» مسئولیت این انفجار را بر عهده گرفته است.
به گزارش ایرنا شهرستان چابهار از شرق با كشور پاكستان، از جنوب با دریای عمان(مكران)، از غرب با بندر كنارك و از شمال به شهرستانهای دیگر سیستان و بلوچستان متصل است.
بندر و منطقه آزاد چابهار در فاصله 645 كیلومتری جنوب زاهدان مركز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
3043**3213