۱۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۴
کد خبر: 83125674
T T
۰ نفر

يك طرح سرمايه گذاري در بندر چابهار كلنگ زني شد

۱۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۴
کد خبر: 83125674
يك طرح سرمايه گذاري در بندر چابهار كلنگ زني شد

چابهار - ايرنا - يك طرح سرمايه گذاري با حضور معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردي، استاندار سيستان و بلوچستان و شماري از مسئولان محلي صبح امروز /جمعه/ در بندر چابهار كلنگ زني شد.

معاون وزير راه و شهرسازي و مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردي در حاشيه اين مراسم به خبرنگار ايرنا گفت: طرح ساخت انبارهاي چندمنظوره نگهداري كالا با سرمايه گذاري 128 ميليارد ريال توسط بخش خصوصي در بندر شهيد بهشتي چابهار كلنگ زني شد.
محمد راستاد افزود: مدت زمان ساخت اين پروژه 2 سال است و در زميني به مساحت 25 هزار متر مربع و مساحت انبار 18 هزار متر مربع با ظرفيت سالانه 600 هزار تن ساخته خواهد شد.
وي بيان كرد: با بهره برداري از اين پروژه زمينه اشتغالزايي 21 نفر به صورت مستقيم و 200 نفر به صورت غير مستقيم فراهم مي شود.
به گزارش ايرنا، معاون وزير راه و شهرسازي و مدير عامل سازمان بنادر و دريانوردي و معاون حمل و نقل وزير راه و شهرسازي در سفر 2 روزه خود به چابهار علاوه بر افتتاح چند طرح سرمايه گذاري از قسمت هاي مختلف طرح توسعه بندر شهيد بهشتي و زيرساخت هاي بندري بازديد و در نشست هاي مختلف مشكلات حمل و نقل و ترانزيت كالا را بررسي كردند.
بازديد از زيرساخت هاي ريلي و اراضي پسكرانه اي بندر شهيد بهشتي چابهار، بازديد از اسكله هاي صيادي و زيرساخت هاي گردشگري كنارك، ديدار با مردم بومي اين شهرستان و جمعي از مديران و اعضاي شوراي شهر از ديگر برنامه هاي سفر معاونان وزير راه وشهرسازي به بندر چابهار بود.
3043**3213