۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۱۷
کد خبر: 83141523
T T
۰ نفر
آيت الله سليماني درگذشت دانش آموزان زاهداني را تسليت گفت

زاهدان - ايرنا - نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با صدور پيامي درگذشت چهار دانش آموز حادثه آتش سوزي مدرسه غير دولتي زاهدان را تسليت گفت.

به گزارش ايرنا در پيام آيت الله عباسعلي سليماني كه نسخه اي از آن روز پنجشنبه به ايرنا نمابر شده آمده است: خبر در گذشت دانش آموزان نونهال و دختران پاك و معصوم در سانحه دلخراش آتش سوزي موجب اندوه و تاسف اينجانب و آحاد ملت ايران شد.
در پيام نماينده مردم سيستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبري ذكر شده است: بي شك جاي خالي نوگلان عزيز مونا خسروپرست، صبا عربي، يكتا ميرشكار و مريم نوكندي هرگز براي خانواده هايشان پر نخواهد شد و تا ابد اين داغ را بر دل خواهند داشت.
آيت الله سليماني گفت: براي بازماندگان اين حادثه صبر جميل آرزومندم و از مسئولان پيگيري مجدانه و برخورد با خاطيان را خواستارم.
به گزارش ايرنا يك واحد آموزشي پيش دبستاني و دبستان غير انتفاعي در خيابان مصطفي خميني 23 زاهدان روز سه شنبه هفته جاري طعمه حريق شد كه در آن چهار دانش آموز اين مدرسه دخترانه به نام هاي مونا خسروپرست، صبا عربي، مريم نوكندي و يكتا ميرشكار دچار آتش سوزي شدند.
پيكر مونا خسرو پرست، صبا عربي و يكتا ميرشكار روز چهارشنبه با اشك و ناله مردم و خانواده آنان تا آرامگاه ابدي شان در بهشت محمد رسول الله (ص) زاهدان تشييع و بدرقه شد.
مريم نوكندي چهارمين دانش آموز حادثه 2 روز گذشته آتش سوزي دبستان دخترانه اسوه حسنه زاهدان درگذشت.
7316 **6081