به گزارش ایرنا، در میزگرد «موانع اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» قاسم شریفی معاون پرورشی و فرهنگی اداره كل آموزش و پرورش استان، سعید رضایی مدرس دانشگاه فرهنگیان استان و ربابه اسكندری كارشناس مراكز مشاوره مسایل تربیتی و آموزشی حضور داشتند.
حاضران در این نشست با تاكید بر ضرورت رفع موانع اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، گفتند كه اجرای دقیق این سند نیازمند هم افزایی نهادهای اجرایی و رفع مشكلات همه جانبه وزارت آموزش و پرورش است.
صاحبنظران در این نشست تاكید كردند كه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بعد از تدوین و ابلاغ، به معنی واقعی در كشور اجرا نشده است.
به گزارش ایرنا، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سال 1390 بعد از تصویب در شورای عالی آموزش و پرورش برای اجرا در استانهای كشور از سوی رئیس جمهوری ابلاغ شد و در تهیه این سند ملی تلاش شده است تا با بهره مندی از اسناد بالادستی و توجه به اهداف راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران، چشمانداز و اهداف تعلیم و تربیت در افق 1404 هجری شمسی تبیین شود.
مشروح این میزگرد روز چهارشنبه 30 آبان 1397 در سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی استان سمنان منتشر می شود.
7339/6103
سمنان- ایرنا- میزگرد «موانع اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» روز یكشنبه با حضور كارشناسان و مسوولان نظام تعلیم و تربیتی استان در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) سمنان برگزار شد.