۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۵۶
کد خبر: 82227027
T T
۰ نفر
برگزاري ويژه برنامه دهه ولايت در ايستگاه هاي منتخب مترو پايتخت

تهران- ايرنا- سرپرست معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران گفت: ويژه برنامه دهه ولايت از 22 تا 30 شهريورماه در ايستگاه‌هاي منتخب مترو پايتخت برگزار مي شود.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا از مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه؛ محمد بني حسن با بيان اينكه در دهه ولايت تمام ايستگاه‌هاي مترو آذين بندي و با نصب لمينت و پوستر فضاسازي مي‌شوند تصريح كرد: برپايي نمايشگاه عكس با موضوع امام مهرباني و بانوي كرامت و بارگذاري كليپ با موضوع دهه كرامت در مانيتور قطارها از برنامه‌هاي دهه ولايت است.
وي در ادامه با اشاره به برپايي جشن در ايستگاه‌هاي منتخب و نمازخانه ايستگاه‌هاي مترو افزود: برگزاري ويژه برنامه در ايستگاه مصلاي امام خميني(ره)، اجراي موسيقي سنتي، سرود، مسابقه و تواشيح از ديگر برنامه‌هايي است كه در اين ايام در ايستگاه‌هاي منتخب برگزار خواهند شد.
به گفته بني حسن ايستگاه‌هاي مترو امام خميني (ره)، ارم سبز، دروازه دولت، شادمان و تجريش در دهه ولايت هر روزه از ساعت 15:30 الي 17:30ميزبان برنامه هاي ويژه اين دهه هستند.
روز عيد سعيد قربان تا عيد سعيد غدير دهه ولايت است كه برنامه هاي شاد و متنوعي به مناسبت اين دهه در استان تهران برگزار مي شود.
تهرام/7243//7244
۰ نفر