۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۴۷
کد خبر: 82290567
T T
۰ نفر

سردارسلامی درمراسم 13 آبان تهران سخنرانی می كند

۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۴۷
کد خبر: 82290567
سردارسلامی درمراسم 13 آبان تهران سخنرانی می كند

تهران- ایرنا- رئیس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان گفت: سردارسرتیپ حسن سلامی، جانشین فرماندهی كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران مراسم روز جهانی مبارزه با استكبار جهانی در مقابل لانه جاسوسی امریكا در تهران است .

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز سه شنبه در نشست خبری ستاد شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار كرد: 110 خبرنگار و عكاس از 53 رسانه خارجی برای پوشش خبری و تصویری این مراسم حضور دارند.
وی اظهارداشت : دانشجویان در ساعت8:30 دقیقه صبح در دانشگاه امیركبیر تجمع كرده به سمت لانه جاسوسی عزیمت خواهند كرد.
رئیس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان تصریح كرد:محل استقرار خواهران در قسمت شرقی و برادران در ضلع غربی جایگاه خواهند بود.
وی تاكید كرد: این مراسم ازساعت 10 صبح روز پنجشنبه در مقابل لانه جاسوسی آغاز و براساس پیش بینی انجام شده در ساعت11:30 دقیقه پایان یافته و مراسم نماز جماعت نیز در موزه شهدا برگزار می شود.

حجت الاسلام محمودی به برنامه های متنوع در این مراسم اشاره كرد و گفت: گروه سرود دانش آموزی، رزم نوازان دژبان ارتش، مداحی توسط مداح اهل بیت و قرائت بیانیه دانشجویی و دانش آموزی و همچنین قطعنامه پایانی مراسم 13 آبان روز مبارزه با استكبار جهانی از برنامه های این روز است.
وی افزود: هماهنگی و صدورمجوزبرای برپایی ایستگاه های فرهنگی در خیابان طالقانی صورت گرفته و 2 ایستگاه نقاشی نیز برای دانش آموزان پیش بینی شده است.
حجت الاسلام محمودی با اشاره به برگزاری مراسم نمادین رمی (پرتاب سنگ) استكبار در مسیر راهپیمایی گفت: ستونی نمادین از استكبار جهانی توسط دانش آموزان آماده شده، كه شركت كنندگان مراسم با رمی و تخریب آن انزجار خود را از استكبار جهانی اعلام می كنند.
حجت الاسلام محمودی افزود: سازمان زیبا سازی شهرداری تهران نیز با برپایی كمپین 13 آبان در 250 سازه شهری طرح های بسیار زیبای و با ارزش از گرافیست ها و هنرمندان شهر تهیه و در معرض نمایش می گذارد.
وی گفت: در این روز حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی نمایشگاه كایكاتور حقوق بشر آمریكایی را نیز در دانشگاه ها و ایستگاه های مترو برپا خواهد كرد و همچنین چندین فیلم كوتاه، مستند، نماآهنگ (كلیپ) و دیگر محصولات رسانه ای نیز رونمایی می شود.
رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اظهاركرد: در حال حاضر نیز در مدارس تریبون دانش آموزی با عنوان «دشمنی آمریكا از توهم تا واقعیت» در حال برگزاری است.
وی تصریح كرد: در 38 نقطه مختلف استان تهران مراسمی مانند لانه جاسوسی با حضور دیگر مردم شهید پرور استان با روحیه استكبار ستیزی برپا خواهد شد.
حجت الاسلام محمودی در خصوص برخورد با عواملی كه با عنوان روز ساختگی كوروش به مقدسات توهین كردند، گفت: پس از برگزاری مراسم گرامیداشت روز 13 آبان جمعی از علما، بزرگان، حوزویان و دانشگاهیان شهر مقدس قم با حضور و تجمع در مقابل حوزه علمیه فیضیه این حركات شوم ار را محكوم می كنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران درخصوص شركت كنندگان در روز ساختگی كوروش اظهارداشت : اگر چه تعداد این افراد معدود بود ولی نفوذ آنان از همین جا شكل می گیرد و باید همه مردم و مسئولان با بصیرت، به موقع در برابر نفوذی ها جبهه گیری كنند .
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با كانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109 / 1539
۰ نفر