۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۰۱
کد خبر: 83123687
T T
۰ نفر

ابعاد جنايت خانوادگي در شمال پايتخت تشريح شد

۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۰۱
کد خبر: 83123687
ابعاد جنايت خانوادگي در شمال پايتخت تشريح شد

تهران-ايرنا- معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ اعلام كرد: يك جنايت خانوادگي در محله نياوران تهران رخ داد كه در آن پسر 19 ساله پدر 60 ساله خود را پس از قتل به آتش كشيد.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس تهران بزرگ، سرهنگ كارآگاه علي ولي پور گودرزي گفت: ساعت 2 بامداد روز دوشنبه هفته جاري وقوع يك آتش سوزي در طبقه دوم يك خانه ويلايي در محله نياوران به پليس آگاهي پايتخت اعلام شد.
وي با بيان اينكه در اين آتش سوزي بقاياي جسد مردي پيدا شد اظهارداشت: پس از كالبد شكافي جسد به هويت فرد پي برديم؛ جسد متعلق به مردي 60 ساله بود كه پشت سرش آثار چند شكستگي وجود داشت و به همين دليل نظريه قتل عمد مطرح شد.
معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس گفت: طي تحقيقات از محل زندگي اين فرد پي برديم كه همسر وي براي مسافرت به خارج از ايران رفته و مقتول همراه با پسرش (وحيد) در خانه بوده است.
وي افزود: از زمان آتش سوزي از وحيد خبري نبوده و به اداره پليس نيز مراجعه نكرده است كه همين رفتار، فرضيه جنايت خانوادگي را قوي تر مي كرد.
گودرزي گفت: با پيگيري هاي مخفيانه پليس در روز 13 آذرماه وحيد در نزديكي محل حادثه دستگير شد و پس از انتقال به اداره پليس بصراحت به قتل پدرش اعتراف كرد.
معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس با بيان اينكه پسر مقتول به ماده مخدر شيشه اعتياد دارد در اعترافاتش به كارآگاهان گفت: با پدرم هميشه اختلاف نظر داشتم و به همين خاطر خيلي وقت ها با هم درگير مي شديم؛ آن شب درگيري بالا گرفت كه براي لحظه اي از طبقه دوم پايين آمدم و دوباره بالا رفتم اما اين بار چكشي در دست داشتم.
وي گفت: پسر مقتول پس از نزديك شدن از پشت به پدرش، چند ضربه با چكش به سر وي مي زند، پس از آن به پمپ بنزين مي رود و با چهار ليتري طبقه دوم خانه را به آتش مي كشد و خود نيز متواري مي شود.
گودرزي در پايان اظهارداشت: پس از اعترافات وحيد به قتل پدر قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس شعبه ششم دادسراي ناحيه 27 تهران براي وي صادر شد و متهم براي تحقيقات تكميلي در اختيار پليس آگاهي تهران قرار مي گيرد.

تهرام/3225/ 1008
۰ نفر