۱۰ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۱۵
کد خبر: 83153659
T T
۰ نفر

ظاهرسازی زن شوهركُش جواب نداد

۱۰ دی ۱۳۹۷، ۱۳:۱۵
کد خبر: 83153659
ظاهرسازی زن شوهركُش جواب نداد

تهران- ایرنا- معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری مادری خبر داد كه طی یك درگیری مرتكب جنایت خانوادگی شده اند و قصد داشتند با ظاهرسازی مانع از كشف واقعیت شوند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ سرهنگ علی ولیپور گودرزی، گفت: در تاریخ چهارم آذر ماه سال جاری وقوع یك فوت مشكوك از طریق مركز اورژانس به فوریت های پلیسی 110 اعلام شد و با حضور مأموران پلیس در محل اعلام شده، خانم 40 ساله ای به مأموران اعلام كرد كه صبح همان روز متوجه فوت همسر ( 57 ساله ) در داخل اتاق خواب شده است.
وی ادامه داد: با اعلام نظریه اولیه اورژانس مبنی بر فوت مشكوك، موضوع به تیم بررسی صحنه اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام و پرونده اولیه با موضوع 'فوت مشكوك' تشكیل و ضمن هماهنگی با بازپرس قضایی، پرونده جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

**اظهارات اولیه همسر مقتول
دیشب همسرم در حال درس دادن به دختر كوچكمان (9 ساله) بود كه ناگهان عصبانی شد و شروع به ناسزا كرد، به رفتار او اعتراض كردم كه باعث درگیری ما دو نفر شد و حتی همسرم مرا مورد ضرب و شتم قرار داد كه با دخالت دختر بزرگترمان درگیری ما تمام شد.
وی ادامه داد: در ادامه همسرم جهت استراحت به داخل اتاق خواب رفت و صبح زود به سراغ همسرم رفتم تا او را برای بردن بچه ها به مدرسه بیدار كنم كه متوجه شدم بدن همسرم كاملا سرد شده و او نفس نمی كشد.
گودرزی با بیان اینكه همسر و دختر متوفی در اظهارات مشابه و یكسان عنوان كرده بودند كه صبح جنایت متوجه مرگ متوفی در داخل اتاق خواب شدند اظهار داشت: اما با بررسی تیم پزشكی قانونی و اعلام نظریه علت مرگ به علت خفگی ناشی از انسداد مجاری تنفسی، برابر هماهنگی با بازپرس جنایی این دو نفر در تاریخ 9 آذر ماه 97 دستگیر و جهت انجام تحقیقات پلیسی به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

**اعتراف به قتل
همسر متوفی در اظهاراتی جدید به ارتكاب جنایت و قتل همسرش اعتراف كرد و افزود: همسرم خیلی زود عصبانی می شد و در حالت عصبانیت كنترلش را از دست می داد به طوریكه من و دخترانم را بارها مورد ضرب و شتم قرار داده بود.
وی ادامه داد: شب حادثه وقتی همسرم در حال درس دادن به دختر كوچكمان بود عصبانی شد و بچه را مورد ضرب و شتم قرار داد و من نیز به این كارش اعتراض كردم كه به من حمله ور شد و با مشتی كه به سینه ام زد به زمین افتادم.
همسر مقتول گفت: در این زمان همسرم روی مبل نشست و در حالیكه دیگر از رفتارهای همسرم با خود و دخترانم خسته شده بودم روسری خود را برداشته و دور گردنش پیچیدم و آنقدر فشار دادم كه از نفس افتاد.
وی افزود: پس از آن برای آنكه موضوع را مرگ عادی نشان دهم، با دختر بزرگم جسد را به داخل اتاق خواب برده و روی تخت قرار دادیم و فردای آن با اورژانس تماس گرفته و سعی كردیم مرگش را عادی نشان دهیم.
دختر بزرگ خانواده(ناهید) در اظهاراتش به پلیس گفت: خیلی تلاش كردم كه مانع مادرم شوم اما او بسیار عصبانی شده بود و از ترس اینكه مادرمان نیز به اتهام قتل عمد دستگیر شود و من و خواهر كوچكترم دیگر كسی را نداشته باشیم به او كمك كردم تا جسد پدر را به اتاق خواب ببرد و پس از آن نیز اظهاراتش را تأیید كردم.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتكاب جنایت و همچنین اعتراف دختر متوفی به تلاش برای اختفای جنایت، قرار قانونی از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و این مادر و دختر جهت انجام تحقیقات تكمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شدند.
تهرام/3225 / 1539
۰ نفر