۱۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۳۴
کد خبر: 83262869
T T
۰ نفر

مردم به امامزاده داود سفر نكنند

۱۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۳۴
کد خبر: 83262869
مردم به امامزاده داود سفر نكنند

تهران- ایرنا- رئیس مركز كنترل ترافیك پلیس راهور فاتب گفت: در روز طبیعت 2 محدودیت ترافیكی اطراف تهران در حال اجرا است و از مردم می خواهیم از سفر به امامزاده داود و لواسانات خودداری كنند.

به گزارش مركز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ دوم محمد رازقی اعلام كرد: همزمان با روز طبیعت در تهران بزرگ دو محدویت اصلی وجود دارد مورد اول جاده امامزاده داود كه به علت بارش‌های چند روز اخیر و رانش زمین، از میدان كوهسار مسدود است.
وی ادامه داد: مورد دوم محدودیت در بخش لواسانات است كه از تمام شهروندان و مسافران پایتخت درخواست می‌شود حتی‌المقدور به این محدوده سفر نكند زیرا با توجه به بارندگی احتمال خطر در این محدوده بسیار بالاست؛ لازم به ذكر است كه محدودیت اصلی تردد وسایل نقلیه در این منطقه از میدان زربند به سمت فشم است كه تمام این مسیر مسدود است.
سرهنگ دوم رازقی خاطرنشان كرد: با توجه به خلوتی معابر شهر تهران و افزایش سرعت وسایل نقلیه از تمامی رانندگان درخواست می‌شود كه با سرعت مجاز و مطمئنه به تردد بپردازند تا از بروز هرگونه حادثه جلوگیری كنند و همچنین از تمامی رانندگان وسایل نقلیه درخواست می‌شود با عوامل پلیس راهور همكاری لازم را داشته باشند و اگر در جایی محدودیت ترافیكی برقرار شد حتما در جهت مدیریت بهتر امور ترافیكی است.
وی گفت: امروز تردد هر گونه وسایل نقلیه سنگین در تمام معابر پایتخت ممنوع است به جز مواردی كه حامل سوخت و موارد ضروری هستند.
تهرام/7243//1348