۲۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۵۳
کد خبر: 83209495
T T
۰ نفر
تعداد پزشكان متخصص درمانگاه امام(ره) مهاباد به 55 نفر رسيد

مهاباد - ايرنا - مدير شبكه بهداشت و درمان مهاباد گفت: با اضافه شدن 9 پزشك مختصص به مجموعه كادر پزشكي اين شهرستان تعداد پزشكان درمانگاه تخصصي بيمارستان امام خميني (ره) به 55 متخصص افزايش يافت.

سامرند مرزنگ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين پزشكان به منظور ارتقاي سطح شاخص هاي سلامت و رضايت مندي شهروندان جذب مراكز بهداشتي و درماني مهاباد شدند.
وي ادامه داد: پزشكان در رشته هاي مختلف از جمله گوش و حلق و بيني (ENT)، زنان و زايمان، طب اورژانس، روانپزشكي، جراحي مغز و اعصاب، قلب و عروق، ارتوپدي، داخلي، مغز و اعصاب و پوست و مو جذب درمانگاه تخصصي مهاباد شده اند.
مرزنگ اضافه كرد: با احداث و بهره برداري از كلينيك ويژه تخصصي و فوق تخصصي بيمارستان امام خميني (ره) مهاباد مشكل كمبود فضاي فيزيكي و تكريم ارباب رجوع مرتفع شده و بيماران در فضايي استاندارد توسط پزشكان متخصص ويزيت مي شوند.
وي اظهار داشت: با اجراي طرح تحول نظام سلامت و طرح ماندگاري پزشكان متخصص شيفت عصر، اين درمانگاه تخصصي فعاليت خود را آغاز كرد به طوريكه روزانه در هر 2 نوبت صبح و عصر پذيراي مراجعه كنندگان است.
مدير شبكه بهداشت و درمان مهاباد بيان كرد: روزانه 500 نفر به بخش درمانگاه تخصصي مهاباد مراجعه مي كنند و به طور متوسط بيش از 20 نفر پزشك متخصص نيز مشغول ارايه خدمات درماني به شهروندان هستند.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع شده و داراي يك بيمارستان، 65 خانه بهداشت، 9 مركز سلامت روستايي، پنج مركز شهري و بيش از 200 مطب خصوصي با پروانه فعاليت است.
9903/6185/3072