۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۴۶
کد خبر: 83242008
T T
۰ نفر
خيّر مياندوآبي 8 دستگاه دوچرخه به مددجويان بهزيستي اهدا كرد

مهاباد - ايرنا - رييس اداره بهزيستي مياندوآب گفت: يك خيّر در اين شهرستان به مناسبت عيد نوروز، هشت دستگاه دوچرخه را به توانخواهان و مددجويان تحت پوشش اين نهاد اهدا كرد.

علي كريمي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: ارزش ريالي هر كدام از اين دوچرخه ها 15 ميليون ريال است و مجموع هديه اين خيّر به 120 ميليون ريال مي رسد.
وي افزود: علاوه بر آن، خيّران نيكوكار اين شهرستان در آستانه سال نو براي شادي و رفع مشكلات خانواده هاي تحت پوشش اين اداره 200 بسته مواد غذايي شامل برنج، روغن و مرغ براي توزيع در بين مددجويان در اختيار اين اداره قرار داده اند.
وي بيان كرد: امسال همچنين 6 ميليارد و 500 ميليون ريال به صورت نقدي و 25 ميليارد و 100 ميليون ريال به صورت غيرنقدي به بهزيستي و مراكز تحت پوشش آن كمك كردند.
رييس اداره بهزيستي مياندوآب با بيان اينكه خدمت به جامعه معلولان، محرومان و سالمندان از كارهاي حسنه است كه عواقب اخروي و معنوي بسيار خوبي براي نيكوكاران دارد، اضافه كرد: در ماه مبارك رمضان نيز يك بانوي خيّر ساختمان خود را به ارزش سه ميليارد ريال به اين اداره اهدا كرد.
به گزارش ايرنا، پنج هزار و 200 خانوار با جمعيتي بالغ بر 22 هزار نفر تحت پوشش اداره بهزيستي شهرستان مياندوآب هستند.
مياندوآب از گذشته هاي دور به علت استفاده بسياري از مردم از دوچرخه به شهر دوچرخه ايران شهرت يافته و ثبت اين شهر با همين عنوان از چند سال قبل در دستور كار مسوولان قرار گرفته است.
استفاده از دوچرخه در مياندوآب در ميان تمام سنين مردم رواج داشته و هم اكنون نيز جزو اصلي ترين وسيله هاي تردد در اين شهر به شمار مي رود و به جرات مي توان گفت دوچرخه سواري در زندگي و فرهنگ مردم مياندوآب نفوذ كرده است.
9871/6185/2093