كاشان- مدير طرح و برنامه شهرداري كاشان از راه اندازي سامانه آموزش مجازي در شهرداري اين شهر خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری كاشان، 'سید مرتضی حسینی' اظهار داشت: ارتقا بهره وری آموزشی كاركنان، كاهش هزینه ها، استفاده بهینه از زمان و كمك به توانمند سازی نیروهای شهرداری از مزایای راه اندازی این سامانه است.

وی افزود: شهرداری كاشان پیشتاز شهرداری های كشور در خصوص برگزاری آموزش های ضمن خدمت به شیوه مجازی و غیر حضوری است.

وی تاكیدكرد: در این سامانه كه تحت وب طراحی شده، امكان ثبت نام و فراگیری دروس به صورت الكترونیكی برای كاركنان شهرداری فراهم شده است.

وی تصریح كرد: راه اندازی این سامانه گام موثر در جهت ارتقای دانش شغلی كاركنان شهرداری ، زمینه ساز افزایش سطح بلوغ سازمانی مدیران و كاركنان مدیریت شهری و خدمت رسانی مطلوب آنها به مردم محسوب می شود.

وی كمك به پرورش خلاقیت پرسنل شهرداری از طریق خود آموزی و خود پژوهی، فراهم كردن زمینه مناسب گذار از آموزش معلم محور به آموزش یادگیرنده محور از طریق سازماندهی فرایند یادگیری، ارایه آموزش های مبتنی بر اهداف و نیازهای پرسنل شهرداری ها از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه دانست.

وی گفت: آموزش مجازی در مقایسه با روشهای سنتی آموزشی، امكان شركت تعداد زیادی فراگیر در دوره های مختلف آموزشی، از بین بردن محدودیت های مكانی و زمانی برای شركت در كلاس، امكان مرور مطالب درسی به تعداد دلخواه را برای فراگیران فراهم می سازد.

7429/1724