بندرعباس - فرماندار بستك هرمزگان با اشاره به اجراي قانون هدفمندسازي يارانه ها، گفت: روند اجراي اين قانون در شهرستان خوب و رضايتبخش است.

به گزارش ایرنا، جواد قناعتی یكشنبه در جمع مسوولان شهرستان، قانون هدفمندسازی یارانه ها را انقلاب بزرگ اقتصادی توصیف كرد كه مسیر آینده كشور را در ابعاد مختلف تحت تاثیرقرار خواهد داد.

وی با مثبت ارزیابی كردن اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، گفت: پس از اجرای این قانون، صرفه جویی و كاهش مصرف انرژی در تمامی بخش های كشور و به ویژه استان هرمزگان مشهود است.

وی با بیان اینكه نگاه عادلانه در تخصیص منابع ملی بین مردم مهمترین محور قانون هدفمند سازی یارانه‌ها است، اظهار داشت: این قانون، مدیریت مردم بر منابع یارانه‌ای است كه پیش از این به صورت عادلانه توزیع نمی شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستك همراهی خوب و حمایت همه‌جانبه مردم را از نقاط مثبت اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها ذكر كرد و گفت: این قانون ما را به تحقق عدالت اجتماعی در جامعه نزدیك‌تر خواهد كرد.

قناعتی با بیان اینكه قانون هدفمند سازی یارانه ها در شرایطی مطلوب در بستك اجرا می‌شود، تصریح كرد: مزایای اجرای این قانون در شهرستان مشهود است و مشاركت بالای مردم از جمله نكات برجسته آن به شمار می‌رود.

به گفته وی همكاری خوب مردم و نظارت مسوولان مرتبط، شرایط بسیار مطلوبی را برای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها فراهم كرده است و در ادامه نیز به لطف خدا، مشاركت مردم و مراقبت مسوولان، شرایط بهتر خواهد شد.

فرماندار بستك افزایش كارایی برنامه ریزی و سیاستگذاری های دولت ، برقراری عدالت در توزیع حمایت‌های دولت، حمایت از اقشار آسیب پذیر، افزایش بهره وری در تولید، مشاركت عمومی در صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف و مدیریت صحیح منابع را از مهمترین دست آوردهای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها عنوان كرد.

قناعتی خاطرنشان كرد: آنهایی كه خواب های پریشانی برای ملت ایران دیده اند ، این آرزو را به گور خواهند برد و ملت شریف ایران اسلامی به قله های بلند پیشرفت و عدالت دست خواهند یافت.ك/2

ح/669/667