ساري - معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي مازندران گفت : خانواده ها جنبه هاي مثبت كاركرد اينترنت را آموخته و به فرزندان خود آموزش دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرهنگ ' مهراب ریاحی ' روز سه شنبه در جمع كارشناسان مشاوره و مددكاری اجتماعی كلانتری های استان در ساری گفت : امنیت و سلامت دو نعمت خداوندی است كه همه ما مسوول تامین و حفظ آن هستیم .

وی اظهار داشت : در جامعه امروزی كه با پیشرفت علم و تكنولوژی همراه است ، استكبار جهانی و دشمنان این نظام بدون جنگ و خونریزی به راحتی در پوشش سایت های اینترنتی و شبكه های ماهواره ای به خانه های ما نفوذ كردند .

معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی مازندران به تاثیر سو استفاده از شبكه های مبتذل ماهواره ای اشاره كرد و افزود : دشمن با گسترش شبكه های فارسی زبان و از بین بردن قبح برخی اعمال ناشایست ، كانون گرم خانواده ها را هدف قرار داده و به دنبال از هم پاشیدگی بنیان خانواده در كشور هستند .

سرهنگ ریاحی در بخش دیگر از سخنان خود ناامنی را سرچشمه ناهنجاری های اجتماعی در جامعه دانست و گفت : وقتی به حقوق دیگران در جامعه تجاوز می شود ناامنی را در پی خواهد داشت پس باید در راستای حفظ نظم و امنیت عمومی اقدامات پیشگیرانه را در مقابله با ناهنجاری ها در دستور كار قرار دهیم .

وی از مشاوره به عنوان چراغ راه و هدایت افراد یاد كرد و افزود : مشاوره یعنی مسیر درست را برای افراد روشن كنیم . ك/3

7332/503