تهران - تيم پرسپوليس تهران در پايان نيمه نخست ديدار مقابل شاهين بوشهر در هفته نوزدهم ليگ برتر باشگاه هاي ايران به يك پيروزي پرگل دست يافت.

به گزارش ایرنا، در این دیدار كه در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود، شاگردان مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس با نتیجه سه بر یك حریف خود را شكست دادند.

علی كریمی در دقیقه سه از روی نقطه پنالتی، غلامرضا رضایی در دقیقه 12 و محمد نوری در دقیقه 21 برای پرسپولیس و منصور تنهایی در دقیقه 35 برای تیم شاهین گلزنی كردند.

علیرضا نور محمدی مدافع تیم پرسپولیس نیز در دقیقه 45 با دریافت كارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

سرخپوشان در این دیدار با تفكرات تهاجمی وارد میدان شدند و با ارائه یك بازی سرعتی و استفاده از خلاء پشت مدافعان شاهین، توانستند در دقیقه سه صاحب یك ضربه پنالتی شوند.

كاپیتان پرسپولیس ضربه پنالتی را درون دروازه وحید طالب لو جای داد تا سرخ پوشان به یك گل زودهنگامی دست یابند.

حملات پردامنه بازیكنان پرسپولیس در 20 دقیقه نخست بازی ادامه یافت به طوریكه این تیم دو گل دیگر وارد دروازه حریف كرد تا سرخپوشان در آستانه نخستین پیروزی خود همراه با دنیزلی قرار گیرند.

بازی تدافعی تیم شاهین بوشهر پس از دریافت گل سوم تغییر كرد به طوریكه بازیكنان این تیم در اواسط نیمه نخست، حملات پراكنده ای را بر روی دروازه حریف طراحی كردند كه در دقیقه 35 بر روی یك حركت غافلگیر كننده به یك گل دست یافتند اما در نهایت با شكست به رختكن رفتند.

9122**1440